Diğer Yakıt alırken anahtarı pompacıya bırakıp ödeme yapmaya mı gidersiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Yoksa anahtarı bekler arabayı kilitler öyle mi ödemenizi yapmaya gidersiniz? Güncellemeler1 yıl Pompacı yok mu ya Yakıt alırken anahtarı pompacıya bırakıp ödeme yapmaya mı gidersiniz? Cevapla Ödeme Soruları Ödeme Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Hayat-Memat Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Ödeme yapmaya gitmek nedir gözüm Arabadan inmeye gerek yokPos cihazını getiriyor, kartı okuyuyorsun veya parayı verip üstünü alıyorsun 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Posu getiriyorlar mı 🙄
nisanlıyım6368 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kitlerim arabayı sonra ödemeye giderşm dönüşte de yakıt ne kada koymuş ekrana bakarım 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Arkada birileri bekliyorsa? Yorumla nisanlıyım6368 1 yıl Arabayı beklerim sonra ordan çıkarım ardından ödemeye giderim Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% 1 yıl Diğer konusunda 1b cevap paylaştı. Motorda onu hiç yapmadım.🚘 sahipleri için bilemem. 0 0 Yorumla
Esaret5 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Deponun dolduguna emin olup arabayi kitler oyle odemeye giderim 0 0 Yorumla
Emre_22- Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Düğmeden kapağı açıp dolunca ödeyip geri geliyorum, neden anahtar vereyim ki, vale mi bu 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Anahtarı hiç vermem camları kapatır kapıları kilitler gidip öder dönerim 0 0 Yorumla
mihribann1 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 32% 1 yıl Diğer konusunda 7,6b cevap paylaştı. Direk gider ödeme yaparım 1 6 Yorumla Soran 1 yıl Ben de öyle yapıyorum ama aklım da arabada kalıyo 😅 Yorumla mihribann1 1 yıl Yok be sende ne olacak Yorumla Soran 1 yıl Arabayı götürseler elimle anahtarı vermiş oluyorum Yorumla mihribann1 1 yıl Kapıyı kilitlersin anahtarı verirsin zaten miktarı belliyse öder gelirsin değilse de zaten anahtar pompacı da bekliyor gelip alıyorsun Yorumla Soran 1 yıl Evett ben de öyle yapıyorum ama öyle şeyler dönüyorki insan tedirgin oluyo ben de herkes öyle mi yapıyo merak ettim Yorumla mihribann1 1 yıl 😁😁😁😁 Yorumla
Brooklyn88 Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 99% 1 yıl Ben arabadan inmiyorum yakıt alırken 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Nakit almıyorum ben Yorumla
Korayawcı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 975 cevap paylaştı. Anahtarı neden bırakayım ki 0 8 Yorumla Soran 1 yıl Depoyu açıyo anahtarla Yorumla Korayawcı 1 yıl İn araçtan kaptı kilitle depoyu aç ve git Yorumla Soran 1 yıl O da güvenmiyorum gibi ayıp olmaz mı adamlara Yorumla Korayawcı 1 yıl Yok ne ne ayıp olmuş insanların birbirine güveni mi kalmış sendr Yorumla Soran 1 yıl Kalmadı valla Yorumla Korayawcı 1 yıl Bu arada pompacıyım Yorumla Soran 1 yıl Genelde nasıl yapıyo peki insanlar Yorumla Korayawcı 1 yıl Dediğim gibi yapıyor Yorumla
Black1710 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Direk anahtarı pompacıya bırakıp ödemeye gidiyorum 0 0 Yorumla
Richardgör Takip Et Master Yaş: 36 , eic 98% 1 yıl Araba zaten kilitli, anahtarı niye vereyim 0 2 Yorumla Richardgör 1 yıl Pompacımı lazım😂😂 Yorumla Richardgör 1 yıl Hangi sebeple canın oluorum laubalilik sevmem Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ödeme yapmaya gitmek nedir gözüm
Arabadan inmeye gerek yok
Pos cihazını getiriyor, kartı okuyuyorsun veya parayı verip üstünü alıyorsun
Posu getiriyorlar mı 🙄
Kitlerim arabayı sonra ödemeye giderşm dönüşte de yakıt ne kada koymuş ekrana bakarım
Arkada birileri bekliyorsa?
Arabayı beklerim sonra ordan çıkarım ardından ödemeye giderim
Motorda onu hiç yapmadım.
🚘 sahipleri için bilemem.
Deponun dolduguna emin olup arabayi kitler oyle odemeye giderim
Düğmeden kapağı açıp dolunca ödeyip geri geliyorum, neden anahtar vereyim ki, vale mi bu
Anahtarı hiç vermem camları kapatır kapıları kilitler gidip öder dönerim
Direk gider ödeme yaparım
Ben de öyle yapıyorum ama aklım da arabada kalıyo 😅
Yok be sende ne olacak
Arabayı götürseler elimle anahtarı vermiş oluyorum
Kapıyı kilitlersin anahtarı verirsin zaten miktarı belliyse öder gelirsin değilse de zaten anahtar pompacı da bekliyor gelip alıyorsun
Evett ben de öyle yapıyorum ama öyle şeyler dönüyorki insan tedirgin oluyo ben de herkes öyle mi yapıyo merak ettim
😁😁😁😁
Ben arabadan inmiyorum yakıt alırken
Nakit almıyorum ben
Anahtarı neden bırakayım ki
Depoyu açıyo anahtarla
İn araçtan kaptı kilitle depoyu aç ve git
O da güvenmiyorum gibi ayıp olmaz mı adamlara
Yok ne ne ayıp olmuş insanların birbirine güveni mi kalmış sendr
Kalmadı valla
Bu arada pompacıyım
Genelde nasıl yapıyo peki insanlar
Dediğim gibi yapıyor
Doldur der kasaya giderim
Direk anahtarı pompacıya bırakıp ödemeye gidiyorum
Araba zaten kilitli, anahtarı niye vereyim
Pompacımı lazım😂😂
Hangi sebeple canın oluorum laubalilik sevmem
Ne s l.. a k ca bir soru. Ne alaka
Arabayı kilitlerim
He he