Jilet izim yüzünden pisikolojim bozuldu ne yapmalıyım?

Jilet izim var 6 tane ve geçmiyor 9 yıl önce yaptım ama geçmedi
Psikolojim Altüst oldu ileride çocuklarım olursa onlara Ne diyeceğimi düşünüyorum eşim beni bu halde görecek istediğim gelinliği giyemeyeceğim sosyal hayatta da insanlar bu izleri görünce bana eskisi gibi bakmıyorlar suratıma çok tuhaf bakıyorlar kendimi çok kötü hissediyorum herkes geçmişte hata yapıyor sonra bu hataları örtebiliyor bırakabiliyor ama ben Dünyanın neresine gidersem gideyim bu izler hep beni takip edecek çok mutsuzum arkadaşlar artık hayata karşı umutsuzum Jilet İzi olmayan insanların pürüzsüz cildine bakıyorum ne kadar güzel görünüyorlar istedikleri elbiseleri giyiniyorlar kimse Onları tuhaf tuhaf bakmıyor kimse onları yadırgamıyor Tam her şeyi düzeldi diyorum hayatımda her şey çok güzel diyorum birisi bu izlere bakınca ve bana ters bakınca gizli bir yere geçip ağlıyorum.
Jilet izim yüzünden pisikolojim bozuldu ne yapmalıyım?
Cevapla