o zaman pekte iyi geçmemiş lise hayatı lise hayatı her şeydir bende yanlış arkadaşlıkların peşinde koştum yanlış işler yaptım şu an elde var sıfır inkâr edemem para versem yaşayamayacagim kadar mutlu oldum güzel dostluklarim da oldu ama şu an elimde hiç bir şey yok ve mezuna kaldım tekrar yksye hazırlanıyorm eğer lise hayatımda çalışaydim şu an hayat yaşıyordum ve geleceğim garantiydi...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
He he aynen o saf ve temiz günler 50 tane pislik vardı maddesinden kelebegine cinselliginden zorbalığına kadar her pislik
Pislik zaten vardı m. q ama daha saftık.
ne kaldı peki sana liseden görüştüğün konuştuğun kim var ya da şu an nerdesin ne kazandın
1-2 kişi var. O kadar. Sadece üniversite kazandım ve bitti. Atanamadım. Hayat sıkıcı gidiyor
o zaman pekte iyi geçmemiş lise hayatı lise hayatı her şeydir bende yanlış arkadaşlıkların peşinde koştum yanlış işler yaptım şu an elde var sıfır inkâr edemem para versem yaşayamayacagim kadar mutlu oldum güzel dostluklarim da oldu ama şu an elimde hiç bir şey yok ve mezuna kaldım tekrar yksye hazırlanıyorm eğer lise hayatımda çalışaydim şu an hayat yaşıyordum ve geleceğim garantiydi...
Gayet iyi geçti? Noluyo ya ne kötü kalpli bi tipsin. Banane m. q şu an mutsuzsan öl
Hüzünlenmiyorum ama güzel hatıralar yüzümü gülümsetiyor aklıma geldikçe
Kesinlikle özel güzel günlerdi
Yok ya. Hiç te izlemiyorum
Ara sıra üzülüyorum giden gençliğime
Özledim tabi yaaa
Hüzünleniyo musun sende? Beni gözlerim doldu
Evet çok özledim en samimi lise arkadaşım trafik kazası geçirdi bi yıl önce onunla bayağı anımız vardı
:(((
Öyle işte bayan anonim. 😪😔
Üzülmeyelm neysee