Yalnızım depresyondayım diyip ağlayan bir arkadaşınız sizi çağırdı sonra yalnız kalmak istiyorum dedi evden gönderdi napardınız?

Gecenin bir yarısı cok bunalımdayım deyip arayan birini düşünün sıcacık evimi bırakıp kıza iyi gelsin diye bir iki günlüğüne yanına kalmaya gittiğim kendisine iyi gelsin diye emek verip uğraştığım biri bir gece kalmamdan sonra ikinci günü dışarda yağmur felaket şekilde yağarken ben yalnız kalmak istiyorum dese tepkiniz nolurdu?
Yalnızım depresyondayım diyip ağlayan bir arkadaşınız sizi çağırdı sonra yalnız kalmak istiyorum dedi evden gönderdi napardınız?
Cevapla