Günümüzde erkek ve kadınların fiziksel güç olarak birbirine yaklaştığını düşünüyorum. Sizce de erkek gücü abartılmıyor mu?

Sonuçta bir çok erkek günümüzde eski çağlarda ki gibi fiziksel güç gerektiren işlerde çalışmıyor ve kadınlarımızın da bir çoğu spor yapıyor. Ben bu yüzden aradaki güç farkının çok az olduğunu düşünenlerdenim. Sizce de erkek daha güçlüdür algısı eskilerde kalmadı mı?

Güncellemeler
1 yıl
Sizde kas gücü olarak aradaki farkın azaldığını düşünüyor musunuz?
Güncellemeler
1 yıl
gncl
Günümüzde erkek ve kadınların fiziksel güç olarak birbirine yaklaştığını düşünüyorum. Sizce de erkek gücü abartılmıyor mu?
Cevapla