Kızların zenginler dışında kimseye bakmaması doğru değilmi?

ben bunu fark edeli çok olduda işte etrafımda ne yakışıklı heykel gibi adamlar var hepsi yalnız uzun süredir sevgilisi bile yok çoğunun ama zengin olup çirkin veya vasıfsız olsa bile manita eksik olmuyor beyler bu zamanda paranız yoksa harbi yalnızsınız alışın buna ya da yurtdışından biriyle evlenmek mantıklı gibi 😂
Kızların zenginler dışında kimseye bakmaması doğru değilmi?
Cevapla