24 yaşındayım ünim uzadı hala okuyorum ve seneye de uzama ihtimali var. Okulu bırakayım mı?

2002liler bile mezun oldu 2000li ben olamadım kendimi hiç bu kadar başarısız hissetmemiştim kendimi zengin olucak sanardım

24 yaşındayım ünim uzadı hala okuyorum ve seneye de uzama ihtimali var. Okulu bırakayım mı?
Cevapla