Annem beni 39 yaşında doğurmuş sizce bu benim açımdan bir şansızlık mi?

Arkadaşlarımın anneleri 40-50 yaşlarında benim ki ise 57 açıkçası bu durum beni üzüyor ve şansız olduğumu düşünüyorum sizcede öyle mi
Annem beni 39 yaşında doğurmuş sizce bu benim açımdan bir şansızlık mi?
Cevapla