Gece 10 da uyudum şimdi uyandım. Ulan erken uyumak da iyi değilmiş kım diyordu erken uyumak iyi diye?

Normalde sabahlardık be😃
Gece 10 da uyudum şimdi uyandım. Ulan erken uyumak da iyi değilmiş kım diyordu erken uyumak iyi diye?
Cevapla