Babam bazı zenginleri ve bazı makamı yüksek olanları kendinden üstün görür bizi ve kendini aşaglar?

Babam bize güzel seyleri yakıştırmaz. bı kere yanına gitmistim tırnağım biraz uzun ama bakimsizdi tirnagimi gördü ve sinirlendi bu tırnağın Ne böyle sen kimin kizisin generalin kizimisin gibi laflar etti saçma gelicek size böyle ve bu kadarda değil aslında sadece bu kadarını anlatıyorum burdan. Güzel bı giysi giydigimde durur süzer beni morali bozulur yakıştırmaz bize neyse kısaca babam bizi ve kendini değersiz görüyor benim bu arada sosyal fobim var ve bende insanları kendimden üstün görüyorum babamın etkisi varmıdır sizce ben 5yildir ilaç içiyorum anksiyete bozukluğu var falan kötü durumdayim o ayrı konuda. ne bilim sormak istedim sadece

Babam bazı zenginleri ve bazı makamı yüksek olanları kendinden üstün görür bizi ve kendini aşaglar?
Cevapla