En yakın arkadaşım bana soğuk yapıyor nedeni sizce de saçma değil mi?

En yakın arkadaşım da ben de kızız, kendisine sınavda kopya verecektim ama bağzi yanlış anlaşılmalar oldu ve o ona verdiğim kopyaları duymamış ve tekrar istemiş ben de onu duymamışım. İşin sonu da sınav bittiği gibi bana dönüp tipli bir şekilde "sağol ya" dedi. Sınav çıkışı onla olayı konuşmaya çalıştığımda daha önce arkadaşımız olan ama arkamızdan kötü konuştuğu için iletişimi kestiğimiz bir kızın benim hakkımda "o zaten bilerek kopya vermiyor vericem diyip yarı yolda bırakıyor" dediği bir cümleyi söyleyip haklıymış dedi ve bu da beni kırdı. Biraz daha konuştuktan sonra ben uzuldum ve ağlamamak için kendimi çok sıktım en sonunda da stresten astım atağı geçirdim ve okuldan erken çıkmam gerekti, bu sırada yakın arkadaşımın yakın tarihte konuşmayı kestiği bir erkek arkadaşı ve az önce bahsettiğim o eski kız arkadaşımız ikisi de belirli aralarla yanıma gelip bana yardım etmek istediler ben de normal bir şekilde teşekkür ettim ce sonra acile gittim. O gün arkadaşım hiç yazmadı ben eve geçince yazdim müsaitsen konuşalım diye ve mesajda bana şunu söyledi. Aslında bu sınavdan kalmazsa taktir alacakmış ama kaldığı için taktir alamamış falan filan baya beni suçlu hissetmem için manupule etmeye çalıştı en son ben özür diledim ama o benden diledi sayılmaz üstü kapalı özür diledi. Araya hafta sonu girdi hiç konuşmadık pazartesi günü yani bu gün ben astım krizi geçirdiğim gün yanıma onların geldiğini yardım etmeye çalıştıklarını hatta bugün de yanıma gelip hal hatır sorduklarında söyledim ve sonra bu en yakın arkadasim dediğim kişi bana tamamen triplendi. Yüzüme bile bakmadı en son ne oldu dedim ve yine anlattıkların çok komikti diyip birdaha konuşmadı. Tek güvendiğim arkadaşım oydu ve artık o da böyle saçma tavır alarak uzaklaşıyor benden. Ne yapmalıyım ve bu olay hakkında yorumlarınız neler? Çok saçma bi olay farkindayim.
En yakın arkadaşım bana soğuk yapıyor nedeni sizce de saçma değil mi?
Cevapla