Geçtiğimiz yıl yaptığınız en büyük hata neydi sizce?

İnsan Kaynakları nda olduğum halde, şirketten bir çocukla yakinlastim önce arkadaş olarak sonra ileri düzey..

Ne kadar benden uzak dur desem de , aradaki samimiyet gözlerden kaçmadı. Ve o da dinlemedi zaten, Türk değil kendisi burada öyle şeylerin sorun olabilecegini algiyalamadi. Derken önce performansimda dususler oldu, yoneticimle sorunlar yaşadım derken skndrk bir yere rotasyon yaptılar ben de haklarımı alarak çıktım.

Hem isimden hemde paramdan oldum. Onla da ilişkimiz zamanla koptu zaten, bir ofis heyecaniymis ondaki... ben baya seviyordum... isin sonunda olan bana oldu

Geçtiğimiz yıl yaptığınız en büyük hata neydi sizce?
Cevapla