Sizce çok mu yobazca?

Taksi cok kullaniyorum ama hep arkaya oturrum ben ama is yerinde bakiyorum havali havali lap diye söfürün yanina oturyolar ben kuzenimde bile kasılır oturamam yani bisey olcagindan degilde niye burun buruna elin adamiyla oturayım
Sizce çok mu yobazca?
Cevapla