Nisanlimla çocuk konusu yüzünden anlaşamadık. Ne yapmalıyız?

Evlendigim zaman çocuk yapmak istemiyorum. Nisanlimla dün bu konuyu konuştuk. O çocukları çok seviyor. Baba olmak çok istiyorum, özellikle bir kızım olsun çok istiyorum felan dedi. Sonra evlendikten 1,2 yıl sonra olsun bence vs vs diye konuştu. Bende cocuk istemediğimi, bu kadar buyuk bir sorumluluk altına girmek istemediğimi söyledim. O da benim en büyük hayallerimden birisi baba olmak niye istemiyorsun, bizden bir parça olsa vs dedi, üzüldü acikcasi. O böyle üzülünce bende ister istemez uzuldum yani ama bunu şimdi değilde evlendikten sonra söyleseydim ona çok büyük haksızlık olurdu. Senden ayrılmam ben diyor. Beni çocuk için ikna etmeye çalışıyor. Resmen bir çıkmaza girdim ne yapicam bilmiyorum: (
Nisanlimla çocuk konusu yüzünden anlaşamadık. Ne yapmalıyız?
Cevapla