Esimle çocuk konusunda anlasamiyoruz. Ne yapmalıyım?

1 tane kızımız var 5 yasinda. Esim ikinci çocuğu çok istiyor. Kardeşi olsun onun içinde iyi olur diyor ama ben istemiyorum. 1 tane çocuğum olsun ona maddi manevi en iyi imkanı sunayım yeter diyorum. Hem kendi açımdan da daha hamile kalmak istemiyorum. Hamilelik surecimde esim cok destek oldu bana, hep yanimda oldu ama ilk dogumum inanılmaz zor geçti. Doğumdan korkuyorum o yuzden. Esim sürekli çocuk konusunu acıyor, beni ikna etmeye çalışıyor. Ne yapsam bilemiyorum
Esimle çocuk konusunda anlasamiyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla