Raporum vardı, 3 yıl önce siber suç işledim olay şöyle gerçekleşti erkekler ve genç kızlar bana klavyeden sövdü küfür, hakaret etti. birisi de bana twitterde küfür etti engelledi bende twitter hesabımdan küfür ettim insanlara erkeklerden nefret ediyorum sizi hiç sevmiyorum diyerek çoğu erkek bana cinsel tacizde bulundu bende çok sinirlendim insanları hiç sevmiyorum diyerek sövdüm. Hakaret dedikleri konuda sadece ya diye laf var başka hiç bir şekilde küfür, hakaret yok. Polis de ifadem alındı bayan polis memuru bana çok kaba şekilde soru sordu yazdıklarımı okudu. Bu sen misin dedi evet dedim çok pişmanım çok üzgünüm çok özür dilerim bir daha yapmayacağım dedim. Sonra çoktan bile yazdıklarımı sildim. hesabım şikayet üzerine kapatıldı. Sonrada beni 21 gün boyunca kapalıya, akıl hastanesine aldılar. 31-32 maddeli yasal kanundan yararlanmadım. Akıl zayıflığı, canım gibi hiç bir şekilde tanı konulmadı. Bana baktılar hastanede akıl zayıflığı, zeka geriliğim yoktu. Çok zeki çok akıllı bilerek sövmüş dediler. Sonra serbest bırakıldım
Mahkemeye gittim ifademi verdim, sicilime işledi. sende zeka geriliği, akıl zayıflığı yok o zaman hapis yatacaksın dediler. Para cezasına çevirdim
Twitter de erkekler bana laf attı, cinsel tacizde bulundu. Bende sövdüm birileri ekran görüntüsünü siber suçlara, cimere vermiş
Hastane raporum da zeka geriliği, akıl zayıflığı yoktu bende. Tck 31-32 maddesinden yararlanmadım ceza ehliyetim vardı
bu beni suçlu yapıyor mu manevi olarak?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer