Tck 31-32 maddesinden yararlanmadım, birde akıl zayıflığı tanısı konulmadı. Raporum olduğu halde hapis cezası aldım?

Raporum vardı, 3 yıl önce siber suç işledim olay şöyle gerçekleşti erkekler ve genç kızlar bana klavyeden sövdü küfür, hakaret etti. birisi de bana twitterde küfür etti engelledi bende twitter hesabımdan küfür ettim insanlara erkeklerden nefret ediyorum sizi hiç sevmiyorum diyerek çoğu erkek bana cinsel tacizde bulundu bende çok sinirlendim insanları hiç sevmiyorum diyerek sövdüm. Hakaret dedikleri konuda sadece ya diye laf var başka hiç bir şekilde küfür, hakaret yok. Polis de ifadem alındı bayan polis memuru bana çok kaba şekilde soru sordu yazdıklarımı okudu. Bu sen misin dedi evet dedim çok pişmanım çok üzgünüm çok özür dilerim bir daha yapmayacağım dedim. Sonra çoktan bile yazdıklarımı sildim. hesabım şikayet üzerine kapatıldı. Sonrada beni 21 gün boyunca kapalıya, akıl hastanesine aldılar. 31-32 maddeli yasal kanundan yararlanmadım. Akıl zayıflığı, canım gibi hiç bir şekilde tanı konulmadı. Bana baktılar hastanede akıl zayıflığı, zeka geriliğim yoktu. Çok zeki çok akıllı bilerek sövmüş dediler. Sonra serbest bırakıldım

Mahkemeye gittim ifademi verdim, sicilime işledi. sende zeka geriliği, akıl zayıflığı yok o zaman hapis yatacaksın dediler. Para cezasına çevirdim

Twitter de erkekler bana laf attı, cinsel tacizde bulundu. Bende sövdüm birileri ekran görüntüsünü siber suçlara, cimere vermiş

Hastane raporum da zeka geriliği, akıl zayıflığı yoktu bende. Tck 31-32 maddesinden yararlanmadım ceza ehliyetim vardı

bu beni suçlu yapıyor mu manevi olarak?

Tck 31-32 maddesinden yararlanmadım, birde akıl zayıflığı tanısı konulmadı. Raporum olduğu halde hapis cezası aldım?
Cevapla