Güncellemeler
1 yıl
Modları engelledim diye sorumu süper seçemiyorlar, ah be hayat.
Tam karar veremedim. Tatile gitsem tüm yılın yorgunluğunu atsam fakat 8 günün sonunda hayata yeni bir pencereden bakmama vesile mi olur yoksa o pencereye oyun konsolundan senelerce bakmak mı daha mutlu eder?
2025’de GTA 6 çıkacak ona göre.


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Oyun oynamıyorum. Köşesini de kurmama gerek yok.
Ben tatili alayım.
@ayhanist3435 haydin bu sefer ben seni götüreyim. 🤣
Ayhan abim daha yeni döndü yav tabiki Tayland diyecek
🤣🤣🤣🤣ordaki eğlencesini bende göreyim.
Сüklü bayanların olduğu caddeden hiç çıkmamış öyle anlatıyordu
🤣🤣🤣🤣 messshhuurrrrrr sokak.
Ama koca aslanların yanına gitmeyi tercih ederim.
Gece kulübü de harikaydı
Ayhan abi gelsin deneyimlerini anlatır bize
Süper 🤣
Deneyimlerini görsel anlatmaz inşallah
🤣🤣🤣🤣bilemiyorum artık. Bazılarını girselle anlattı🤣
Sana mı anlattı abooo
Görsel e hazır değilsiniz
Ama videolar var😂😂😂
@ayhanist3435 video da olur abi, hiç sorun değil
Tmmm
Oyun benim için her zaman güzel bir kaçış noktası olmuştur bu yaşıma kadar, ama iki fırsattan birini seçecek olsam tatili seçerdim
Önce tatile gider gelirim. İki üç ay sonra da ps5 i taksitle alırı
Taksitle olmaz
Taksitle satılmıyor mu onlara da mı yasak geldi
Ben borç sevmiyorum
O senin kendi tercihin
Pes tabi napacan tatilde karilarin dotune bakacan
Сüklü bayan değilse karıların gоtüdür ahaha
Mantikli bro 😀
Kesinlikle gerçek bir tatili tercih etmelisin. Thailand görülmesi gereken bir yer.
Ps5’e zam gelecek önümüz yıl, bi de GTA6 çıkacak ikilemde kaldım
Zam ama düzenli olarak geliyor. Ucak biletine de, restorandaki yeme içmeye de.
Tayland dan al PS 5
Ps5 yıllarca sürer keyfi lakin tatil ise anlık ferahlama. Yani maksatsız bence.
Reis soruyu sorarken seni düşündüm ahaha ps5 diyeceğinden o kadar emindim ki
😂😂
Kanka tatile gitmenin ucuz yolu var ama sanalda. Meta Quest 3 alıyorsun bir tane, istediğin ülkeye biletsiz gidiyorsun😂
Ahaha aynı fiyata geliyor he 2 kişilik tatil ile ps5 köşesi.
Pofuduk iki yer koltuğu, televizyon 4k ve ps5= 2 kişilik tatil
Açacaksın oyunu yılbaşında cayır cayır oynacaksın Gta6’yı bekleyeceksin üf üf
Helldivers 2 alacan ve keyfine bakcan Gta6 çıkana çıkar.
Ps hiç oynamadım tarzım değil ben tatile giderdim knk
Daha huzur veren bir şey. Tatile gitme imkanı olmayan birisini tatile gönderme yapabilirsiniz.
Olur
Emin olun daha fazla dinlenmiş ve huzurlu hissedeceksiniz. Umarım gerçekten gitmek isteyen birisine denk gelirsiniz. Paranıza bereket olsun.
Ulan ben niye gidemiyorum başkası gidiyor
Çünkü sizin gitme şansıniz olmasa tercih sunmazsiniz.
Yani siz daha sonra gidebilirsiniz ya da önceden gitmissinizdir.
Ee gitmedim ki
Şu an isteseniz herhangi bir ülkeye gidemez misiniz?
İzin vs. Hallettikten sonra.
Giderim
Tamam işte. İsteseniz gidersiniz. Ama sizin tasarrufunuz ile gitmek istese bile gidemeyecek birinin gitmesini sağlayacaksınız
Sen mi gitmek istiyorsun
Mesela ben üniversite de hep sinemaya gitmek isterdim, dışarıda yemek isterdim ama babama kiyamazdim. Sadece çok nadir yaptım. Şimdi kendi paramı kazanıyorum, çok şükür. Üniversite öğrencisi gördüğümde ya da lise biraz inceliyorum sonra soruyorum. Şu an paran olsa ne yapardin vs. Bütçemi sarsmayacak bir şey ise kendi yapacağım bir şeyi yapmıyorum. Onlarda kullaniyorum
He yok ben gitmek istesem gidebilirim.
Oldu düşünürüz ben bi tatile gideyim
Ama oraya gitmek yerine, başkası için bir şeyler yapmak daha mutlu ediyor beni. hiç gitmedim yurt dışına istesem giderim, cevremde meslektaşlarım gidiyor. Ben onun yerine onu çok istemesine rağmen yapamayana yapmaya çalışıyorum. Çok olmasada elimden ne gelirse.
Tamam beni tatile gönder ben istiyorum
Ben sizden o enerjiyi aldım. Sizi tanımıyorum ama yazmak istedim. Size iyi geceler. Hoşça kalin
Siz isteseniz gidebiliyorsunuz. O yüzden hayır. Şu an ki hedefim gözleri görmeyen ama tedavisi olan katarak ameliyatı.
Behlül kaçar.
Hadi lan oradan
Kendime olan saygımdan dolayı uslubunuza sizin uslubunuz ile cevap vermeyeceğim.
Bence siz de kendinize saygı duymalisiniz.
Boşa sıkıyorsun
Elimde tabanca yok. Başka bir amacimda. Herkesi genellemeyi bırakın.
Sadece fikir beyan ettim. O kadar.
Aynen iyi akşamlar
Size de iyi aksamlar.
7 gece 8 gunluk Ankara tatili, kalacak yer bedava (benim odam)
Her zaman yolda olmak ve tatil.. Yeni yerler.. Tercihim tatil :))
İkisinin hakkında bir fikrim yok ama tatile git bence
8 günlük Thailand Phuket tatili
Kaydettim
Benim yerime de gezersin diye umuyorum
Gel gezelim sana ucuzdur
Zamanim yok...
Belki ileride diyelim..
Zamanım yok en iyi bahanedir ama hadi inşallah diyelim
Belki de bir bahane bilemiyorum :D
Umarim bir gun gidilir diyelim.
En basit bahane zamanım yok demek işte
Dogru genelde oyledir ama benim gercekten zamanim yok.
Okul tum zamanimi aliyor, kalan tek zaman geceleri oluyor genelde.
Belki okul tatillerinde olabilir tabii, ona bahane olmaz.
Sabah gözünü açıp kapatana dek okulla mı meşgul oluyorsun sadece? Zor olmalı tüm gün ve her gün aynı döngüyü tekrarlaman.
Sabah 5 ten, aksam 6 ya kadar okul oluyor genelde.
1 bucuk saat yol ile aksam 8 gibi evde oluyorum.
Yemek ve dinlenme derken 10 oluyor.
Dersler ve calisma ile gece 12 den itibaren bos oluyorum :D
O yüzden yalnızlığı seven birisin demek ki kendine özel vakit ayıramadığından. Umarım tüm bu gayretlerin sonunda seni mutlu olacağın sonuçlara ulaştırır.
Guzel dusunce ve dileklerin icin cok tesekkur ederim :D 🍪🌯
Rica ederim ne demek
ps 5 soruya bak
Seninle karşılıklı bi oyun oynamak yok muydu bee, yeni funko popum geldi misafirliğe gel
kenxjsnzjanzjwkxnns
7 gün 8 gece ps5 baska bir gün bi ara alirsin yine
Hee
ne zaman gidiyon foto at bize 😀
Ocakta
ay cok güzel bak sanki ben gidiyomusum gibi heycan yaptim 😀
Şu alttaki gizli karı beni gönder diyor
nerden aklina geldi thailand
Vizesiz
hee durumun var mı o kadar icinden de geldiyse gönder sevaptir 😀
Oldu ulan ben gitmemişim niye başkasını gönderiyorum onu anlamadım
yok sen git tabiki ekstra durumun varsa icinden de geldiyse dedim ben yoksa niye baskasini yolliycan 😀
Hee saçmalık ya
kac para tuttu Şu an masraflar
yanliz mi gidicen bide
Ps5+ iki pof koltuk, televizyon+ oyun = 35 bin tutuyor
İki kişilik Tayland tatili 40 bin her şey dahil
suyun güzelliginden agzimin suyu akti valla güle güle git
boş ver oyunu tatil daha güzel
Düşünecem 10 gün daha
bak ocakta phuket sicaklik ortalamasi 28 derece diyo beyaz kumlar hint okyanusu mükemmel manzaralar
Tayland sevmiyorum ben yaa, PS5 olur.
Gittin mi
Gitmedim ilgimi çekmediği için.
Hee
O taraflarla pək sevmiyorum.😸
Azerbaycaaan
Ben Azərbaycanlı değilim ki.🐱🫴🏻
Nerelisin
Ortaya karışık.
Azeri Türk karışık işte fazla heyecana gerek yok
Ya da Özbek
Yok ikisi de değil.
Tatile git manyak mısın
Aşağıdaki yaşlı kadın oyun demiş, herkes tatil diyor
İyi oyun oyna
Ben karar verecem ahah
Naparsan yap
Ulan ne nemrut birisin yav
Ne bekliyordun ben de geliyim dememi filan mı
Aynen gelsen Tayland’ın сüklü bayanlarını beraber keşfetsek diyodum
Aynen hemen
play station kalıcıysa olur
Ben her durum ve koşulda tatil derim.
PS ile aram yok Thai alayım ben
Tatil tabiki açılırız oh ne güzel
Al bileti gel hadi
İkimiz mi djjdjdjx
Yok kardeşim de gelecek
😂😂
Nasıl vakit gecirceez pekii
Anlatır mısın
Ya bi sus reis zıçma konunun içine
İyi akşamlar
Hahaha iyi akşamlar
Niye gizlendin korktun mu
Uzun mesele😂
Adın çıkmaz korkma
Thailand Phuket tatili daha mantıklı aşko
Oyun 🎮♥️
phuket tatili
Tabikide Tayland
Tayland hakkında güzel şeyler okudum
Evde oturmak
Ps5 yani
Hayır
ikiside degil
Ps5 daha iyi gelir