Arkadaşlar başlıktada dediğim gibi 22 ayar 20 gram İŞÇİLİKSİZ işçilik olmayan bilezik aldım şimdi İnternetten fiyatı ne kadar olmuş diye bakmak istiyorum bunun için gram altın fiyatına bakıp 20 ile çarpmam mı gerekiyor? Kafam şundan dolayı karıştı İnternette bir de 1 gram üzerinden 22 ayar bilezik fiyatı var ama onda yazan gram fiyatı benim aldığım rakamdan da düşük acaba o işçilikli bileziklerin gram fiyatımı oluyor? Benim ki İŞÇİLİKSİZ hangisine bakmam lazım?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İsciliksiz bilezik Varmiki?
Tabikide var
Linki var mı atarmisinlutfen.. ve Hakan altın yaz internete orada gram kaç paraysa 20 ile carp
Teşekkür ederim 🤗 ben İnternetten almadım gidip kuyumcudan aldım internette İŞÇİLİKSİZ bilezik yazın çıkar. Bir de bu hakan altının sitesinde yazan gram altın fiyatı 24 ayar mı 22 ayar mı?
24 ayarla 22 ayar arasında fark yok zaten. en uygun piyasada o satiyo zaten
Tamamdır çok teşekkür ederim
Rica ederim fiziki normal gram filan alıp satarken ya da dolar en güzeli hakan altın çok düşük komisyon alıyorlar. nette görünen fiyatlar günceldir hep
Ben koluma bir bilezik yapıp sonra külçe altın ya da tam reşat ata vs gibi altınlar yapıp kenara atıcam hakan altına da bakıp fiyat alırım yönlendirmeniz için çok teşekkür ediyorum
Rica ederim. bütün kuyumcular zaten ordan aliyo bozduruyor
22 ayar bilezik olana bakman lazım
Ama bana bileziği satarken 22 ayar bilezik fiyatına bakarak satmadılar normal gram altın fiyatına bakarak sattılar çünkü ben işçiliksiz bilezik aldım sanırım 22 ayar bilezik yazan fiyat adana burması gibi işçiliği olan bileziklerin fiyatı
Yoo ajdalarda işçiliksiz ama 22 ayardan satıyorlar emin misin sana öyle sattıklarına adana burmasıda işçiliksiz ve yatırımlık bilezik zaten buradaki rakamlarla kuyumcudaki rakam tutmaz ki zaten kuyumcular buradaki rakamlardan daha pahalıya satıyor
Birden fazla kuyumcudan fiyat aldım hepsi 22 ayar bilezik fiyatı üzerinden değil de gram altın fiyatı üzerinden hesaplayarak fiyat verdiler ben 22 ayar 20 gram aldım ben aldığımda 1 gram altın 2.900 tlydi ben 20 gram işçiliksiz isteyince 2900x20=58000 tlye satın aldım
Ben geçen sordum 15 gram bilezik 42 bin demişlerdi geçen hafta
Tamam o zaman sanada gram altın fiyatı üzerinden hesaplayarak söylemişler çünkü altın arttı şimdi işçiliksiz 22 ayar 15 gram 44.250 tl civarında olması lazım