Ben zekamı açmak kuvvetlendirmek, anlama kabiliyetimi arttırmak istiyorum. İnternetten baltım ya zekiyy esması çekiliyor fakat bu esma ile ilgili detaylı bilgi yok. Çekmek doğrumudur ve bunun için hangi zikirleri çekebilirim. siz hangi zikirleri çektiniz ve ne gibi faydaları oluyor?
Güncellemeler
1 yıl
ben baktım ya zekiyy diye bir esma yok galiba milleti yanıltmak için yazılmış
Zihin açmak ve zekâyı kuvvetlendirmek için hangi zikir kaç defa çekilmelidir?
dünya imtihan dünyası müslümanlar hep imtihan olurlar Peygamberimizin yüzü gülmemiş dünyada bizim mi gülecek. Fakat allah intihan eder ona dayanacak gücü de verir
Soran
1 yıl
filistine baktığımızda zulüm görüyorlar fakat dillerinden allahı düşürmüyorlar onu da mı görmüyorsunuz
Soran
1 yıl
size tavsiyem dininizi iyi öğrenin olaylara bakış açınız değişir. Birde türk tarihini okursanız dininizi daha iyi anlarsınız. 3 bin türk askeri 900.000 kişiye karşı zafer kazanıyor. Bu hayatta matematik herşeye yetmiyor acaba bu zaferler nasıl hangi güçle kazanılıyor.
Kainatta her şey allahın rızasıyla gerçekeşir kalp dakikada 60 defa atar her atış muradı ilahi iledir. Bir insan Allah'ın izni olmadan bir parmağını kıpırdamaz. bir şey istiyorsa insan rabbinden istemeli çünkü gücün ve kuvvetin tek sahibi odur
Soran
1 yıl
bizim yapmamız gereken üzerimize düşeni yapmak ve tevekkül etmektir. İnsanın dünyaya geliş amacı allaha iyi bir kul olmaktır.
Soran
1 yıl
gücün ve kuvvetin tek sahibi olandan istemicezde kimden isticez haşa madem öyle diyorsunuz nasıl olur siz söyleyin
Her istediğimizi çaba harcamadan sadece dua ile, iman ile elde edebiliyor muyuz? Oturduğun yerden zenginlik, mal mülk isteyerek dua et bakalım, gökten para yağıyor mu?
Soran
1 yıl
bende yazmışım zaten bizim önceliğimiz üzerimize düşeni yapmak sonra tevekkül etmek Tabiki oturduğun yerden hiçbir şey olmaz ama o işi yapacak gücün yoksa evvela onun karşılığı olan zikri çekebiliriz
bir çekirdeği toprağa dikiyorsun ağaç çıkıyor ve dallarından meyve veriyor yer çekimi olmasına rağmen çekirdeği gömdüğün zaman hangi güç onu büyütüp yukarı doğru bir ağaç haline getiriyor yetmiyor her dalında meyve veriyor
filozoflara bakarsanız hiçbirisi dinsiz değildir. Sizin bilim adamı dediklerinizden çok müslüman olanlar var. Ama iman etmek istemeyene ne anlatsan da etmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Zikirle olaydı müslüman ülkeler kan ağlamazd
dünya imtihan dünyası müslümanlar hep imtihan olurlar Peygamberimizin yüzü gülmemiş dünyada bizim mi gülecek. Fakat allah intihan eder ona dayanacak gücü de verir
filistine baktığımızda zulüm görüyorlar fakat dillerinden allahı düşürmüyorlar onu da mı görmüyorsunuz
size tavsiyem dininizi iyi öğrenin olaylara bakış açınız değişir.
Birde türk tarihini okursanız dininizi daha iyi anlarsınız.
3 bin türk askeri 900.000 kişiye karşı zafer kazanıyor. Bu hayatta matematik herşeye yetmiyor
acaba bu zaferler nasıl hangi güçle kazanılıyor.
Yav skktir git
Ya rezzak zikrine başla. Senin dediğini bilmiyorum
teşekkür ederim
Dua ile, zikirle olmaz o iş.
Kainatta her şey allahın rızasıyla gerçekeşir kalp dakikada 60 defa atar her atış muradı ilahi iledir. Bir insan Allah'ın izni olmadan bir parmağını kıpırdamaz. bir şey istiyorsa insan rabbinden istemeli çünkü gücün ve kuvvetin tek sahibi odur
bizim yapmamız gereken üzerimize düşeni yapmak ve tevekkül etmektir. İnsanın dünyaya geliş amacı allaha iyi bir kul olmaktır.
gücün ve kuvvetin tek sahibi olandan istemicezde kimden isticez haşa madem öyle diyorsunuz nasıl olur siz söyleyin
Her istediğimizi çaba harcamadan sadece dua ile, iman ile elde edebiliyor muyuz? Oturduğun yerden zenginlik, mal mülk isteyerek dua et bakalım, gökten para yağıyor mu?
bende yazmışım zaten bizim önceliğimiz üzerimize düşeni yapmak sonra tevekkül etmek Tabiki oturduğun yerden hiçbir şey olmaz ama o işi yapacak gücün yoksa evvela onun karşılığı olan zikri çekebiliriz
Başta Allah’a inanmaman gerekir
allahın var olduğuna delil bir örümcek yeter
herşeyin bir patlamayla başladığına inanan cansız olan atomardan patlamayla canlı oluşabileceğine inanan insan aklı başında bir insan değildir
bir çekirdeği toprağa dikiyorsun ağaç çıkıyor ve dallarından meyve veriyor yer çekimi olmasına rağmen çekirdeği gömdüğün zaman hangi güç onu büyütüp yukarı doğru bir ağaç haline getiriyor yetmiyor her dalında meyve veriyor
kâinatın bir yaratıcısı vardır o da Allah (c. c) dır. her şey kendiliğinden oluşmuşmuştur dersen bu mantıklı olmaz.
Siz aklı başındasıniz tarihteki gelmiş geçmiş en zeki ve kompleks araştırma yapan bilim adamları , buyuk düşünürler aklı başında değil
✡️♋️
filozoflara bakarsanız hiçbirisi dinsiz değildir. Sizin bilim adamı dediklerinizden çok müslüman olanlar var. Ama iman etmek istemeyene ne anlatsan da etmez
siz hep dinsiz imansız bilim adamlarına bakarsanız dünya onlardan ibaret sanırsınız aksine onardan çok müslüman olan var