Hakkında ne düşünüyorsunuz, denilene göre geçmişinde bü*yü yapanlar Kabe yi göremiyormuş, bunun hakkında birçok hikaye duymuştum zaten, bü*yücüler oraya gittiğinde göremiyormuş diye. Fakat bu haber yakın zamanda olmuş, bir tane kadın iddealara göre bu büyü işiyle meşgulmüş sonra kabeye gitmiş görememiş hatta farklı alemden bir şeyler görmüş onun yerine, sinir krizi geçirmiş ve geriye geriye kaçıyor sanki birçok şey görüyor, delirmiş gibiydi.
Allah bizi büyü yapanlardan korusun, bizi saptırmasın, amin.
Allah bizi büyü yapanlardan korusun, bizi saptırmasın, amin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Benim mantığım almıyor bu işleri. Şimdi büyü yapan lanetleniyor tama güzel iyi de niye büyüsü gerçekleşiyor o zaman? Misal benim bir günahım yokken biri bana büyü yapacak, ben büyüden ebemin şeyini tersten görecem o da lanetlencek. Yahu onun lanetlenmesinin bana ne hayrı var? Bana olan olduktan sonra sorunumu giderip zararımı karşılıyor mu onun lanetlenmesi? Trafikte çakarlı araç kullanmak yasak büyük para cezası var ama çakar satmak problem değil. Bu nasıl bir mantık?
Anlayabilmek lazım, o kişi senin kaderine müdahale ettiği için lanetleniyor, ama zorluklar insanı Allah'a yaklaştırır, herkes bir sınavdan geçiyor, peygamber efendimiz hazreti Muhammed sallallahu aleyhi ve sellem de korkmuş sınanmış, Rabbimize yaklaşmakta ferahlık vardır, her zorluğun ardından kolaylığı o verir, her şerrin altında bir hayır yatar, eğer ki sen imtihan olduğunu bilip Allah'a yakınlaşırsan inşallah kurtulursun öyle bir durumdan dünya sınavında da kazanmış olur Allah'ı bulmuş olursun
O kadının da imtihanı büyüydü zaafını yenemedi, affedilmeyen günah olarak geçiyor, bütün günahları affedilirken büyünün imkansız bir tane bile duymadım hiçbir kişiden affedilceğini, Rabbimiz Kur'an'da anlatıyor büyü ile ilgili kıssa var
Ya neden ben denyonun bir tanesi yüzünden zarar görüyorum? Bir başkası benim kaderime nasıl müdahale edebiliyor bu nasıl bir mantık? Herkes kendi yolunda yürüyor sen niye bana çelme takıyorsun yolumdan ediyorsun?
Sen çok anlayamamışsın Dünya sınav yeri
Ben bir insanın kaderinin bir başkasının elinde olabilmesini anlamıyorum. İnançsız değilim ama bu durumu anlayamıyorum. Ben bu dünyada nasıl yaşadım insanlara nasıl davrandım hayvanlara nasıl davrandım ibadetlerimin akıbeti ne beni ilgilendiren kendi irademle yaptığım herşeyin bedelini ödemeyi anlıyorum ama bir başkasının benim kaderime dokunup faturasını benim ödememi anlamıyorum. Kaderimi ben seçiyorsam ben yazıyorsam bu ne ola?
Ben bu sınava girmek istedim mi peki 🙂
Aslında faturasını ödeyecek kişi sen değilsin çünkü sen acizsin, aciz dememi saldırı olarak algılama lütfen kul olarak öylesin, olayı kişisellikten çıkarıp değerlendir, sen her şeyin sahibi Allah'a dayan, zorluk anında ona bırak, Allah'la yaklaş, zorluk şerrindeki hayr belki de sana Rabbini buldurmak içindir, onunla daha samimi bir bağ kurabilmen içindir.
Bu arada sınava girmek istiyoruz, dünyaya gelmeden önceki alemimizde bize seçim hakkı veriliyor hayvanlar mı insanlar mı, insan şerefli olduğu için yaratılanlar arasından üstün olduğu için bunu seçmişiz, fakat bunu hatırlamıyoruz
Bunu söyleyen ikinci kişisin. Ben bu sınavı istediğimi hatırlamıyorum nasıl sorumlu olabiliyorum 🙂 şimdi bir sınava girdiğinde kazanırsan bir ödülü var ama kaybedince cezası yok, fazdı misal ben iyi bir insan olamadım yok olup gideyim niye cehenneme gidiyorum? Ben böyle bir sınavdan haberdar değildim ki 🤔
"Biz emaneti göklere, yerküreye ve dağlara teklif ettik ama onlar bunu yüklenmek istemediler, ondan korktular ve onu insan yüklendi" Ahzab suresi -72. ayet
Faturasını ben ödüyorum nasıl başkası ödüyor. Mesela bi kız büyü yaptı bana onunla evleneyim diye ama o kız benim hayatımı mahvedecek. Nasıl faturasını o ödemiş oluyor? Adam büyü yapıyor benim iki yakam bir araya gelmiyor dertler ıslak mendil gibi 3 er 5 er arka arkaya geliyor? Benim çektiğim bana kaldıktan sonra o cezalandırılsa ne olur öte tarafta?
Bence siz daha detaylı araştırabileceğiniz yerlere yönelin, kur'an'daki ilk Emir okumak, onunla başlayabilirsiniz sadece oku
arapça bilmiyorum
Birçok kaynağın çevirisi yok elinde her türlü imkan var
Bunun Arapça ile değil seninle alakası var bilmek ve öğrenip öğrenmemek istemenle alakası var
Öğrenmem onların dillerini
O videoyu izledim onu ancak Allah cc bilir kadin deseydi ben kabeyi göremedim kötü seyler gördüm diye tamam ya da cinler musallatta olmus olabilir onun icinde gitmis olabilir
Haklısın ben de öyle düşünüyorum fakat duymuştum bir de böyle bir şey görünce kafam çok karıştı kadın belki akıl hastası da olabilir
Ben etkisinden çıkamadım ilk gördüğüm de korkunctu
Kabe mi korkunçtu
Yoksa kadının videosuna mı denk geldin anlamadm
Kadının hali korkunçtu askim
Ben bunun sadece bir hikaye olabileceğini sanıyordum birkaç kere duymuştum, olur öyle şey falan diye düşünüyordum ama bende görünce inandım yani kadın çok kötüydü etraftaki insanları ze*bani gibi görüyor olabilir
Bende videoyu görene kadar hikaye sanıyordum ama kadının o hali etrafındaki insanların telaşını görünce inandım. Cidden büyü yapanın ve yaptıranın affı yok