Aniden canınızın alakasız bir şey çektiği ve işi gücü bırakıp onu yapmaya başladığınız oluyor mu?

Sadece yemek olmayabiliyor bu. Ne yapıyorsam bırakıp canımın çektiğini yapmam gerekliliği doğuyor. Az önce dizi izlerken karakterlerden biri: "Annem çok güzel Liszt çalardı, bilirsiniz Liszt'i sadece Liszt çalabilir." Dedi canım çekti. Bölümü kapadım dinliyorum. Bu arada Liszt'in kendi çaldığı bir kayıt yoktur herhalde diyordum, varmış. Onu da öğrenmiş olduk
Aniden canınızın alakasız bir şey çektiği ve işi gücü bırakıp onu yapmaya başladığınız oluyor mu?
Cevapla