Kocasi ölmüş veya bosanmis kadinlara kötü gözle bakmayi ne zaman bırakacaksiniz?

Bazı ergenler ve abaza erkekler, bu kadinlar hayat savaşı veriyor. Hele çocuklari varsa, cocuklarina yemek goturme ve hayatta kalma telasindayken, bu tipler neden bu kadinlara destek olacaginiza köstek olma derdindesiniz? Zorda olana bir tekme de siz vurunca ne oluyor? yazik gunah.. hic mi korkunuz yok ilahi adaletten? Biraz once haber okudum, kadin depremde kocasini kaybetmis, iki cocukla ev tutmus, kadini kullanabilme telasinda olanlar var. Sadece erkekler degil, apartmanda kocasindan kiskanan kadinlarda yazik size.

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaslar, ben dul veya bosanmis degilim. Yasim 26. Bu soruyu, genel olarak sordum. burada su sorunun altina bile benim dul veya vosanmis oldugumu sanip gevsek gevsek yazanlar da dullarin vrya bosanmislarin cektigi sorunlari gozler onune seriyor maalesef
Kocasi ölmüş veya bosanmis kadinlara kötü gözle bakmayi ne zaman bırakacaksiniz?
Cevapla