İnsanlar kendi değerlerinin daha mı fazla farkındalar artık?

Bu iyi bir şey tabi ki ama kendini dev aynasında görme durumu da var bazı insanlarda. İçi boş bir özgüven ve kendini olmadığı kadar iyi sanma durumu da olabiliyor bu tür insanlarda..

Yetiştirme tarzı değişti, artık anne babalar çocuklarına daha fazla değer vererek yetiştiriyorlar. Tabi her dediğini yapmak değer vermek değildir ama genel olarak çocuğun bireyselligini kabul ederek yetiştirdiklerini düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

İnsanlar kendi değerlerinin daha mı fazla farkındalar artık?
Cevapla