Odamin fotograflarinin izinsiz cekilmesinden sikayetci olabilir miyim?

merhaba ben universite icin ozel bi yurtta tek kisilik odada kaliyorum ve elektrigimde problem oldugu icin gorevli abla odama geldi ve bana sen burada nasil yasiyorsun buranin fotografini cekicem yarin x hanima (mudur) gostericem falan dedi ve ic camasirlarimin oldugu dolaba kadar cekti ve aman aman bir daginiklik yoktu kendisine sadece yarin bos oldugumu ve her hafta o gun temizlik yaptigimi soyledim gecenin bi vakti izinsiz sekilde odamin fotograflarini cekti ayrica guya ‘odalarda denetim’ yapma haklari varmis bunun icin sikayetci olabilir miyim bilen arkadaslar cevaplarsa sevinirim
Odamin fotograflarinin izinsiz cekilmesinden sikayetci olabilir miyim?
Cevapla