Güzel bir kızım ama soğuk bir yapım olduğu için (ciddi biriyim) , bu durumu düzeltebilir miyim?

Ağırbaşlı biriyim, gereksiz samimiyetten hoşlanan biri değilim bu yüzden çoğu kişi yanıma yaklaşamıyor, sevgilim var sanıyorlar ya da havalı olduğumu, yapım bu değişebilir miyim bilmiyorum, insan yedisinde neyse yetmişinde de öyledir derler bu değişmez mi (yaşım 24)

Güzel bir kızım ama soğuk bir yapım olduğu için (ciddi biriyim) , bu durumu düzeltebilir miyim?
Cevapla