En beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yerleri yorumlar misiniz?


Kahverengi gözlerine ışık da düşmüş. Hoş görünüyor. Beyaz tenin yine güzel. Kaşlar, burun, dudak ve ellerde no problem. Ama alın çizgin yok fotoda. Alnın çok geniş, sonsuzluğa gidiyor sanki. Neden böyle foto çekinirsiniz bilmiyorum. Kadraja sığmadı da diyemezsin zira altta boşluk bırakmışsın.
Cevap
15Cevap
Çok doğal güzelsin ❤️ olumsuz begenmedigim bir şey yok insanın kör olması lazım bu guzelligi görmemesi için nazar değmesin 😘😘👣😘
Tsklerrr😇
Bu soruma da yardimci olabilir misin
Sorunun üzerine tıkla
Beğendiğim şey güzelliğin, beğenmediğim burnundaki hızman.
Kasların ve dudakların guzelll, pirsing kötü duruyor nedense
Gözlerin
Dudağındaki ruj şeklin olmamış daha iyi sürsen dudakların güzel görünürdü
Hızma beğenmedim.
Onun dışında güzel
En begendigim yer elelerin en begenmedim sey ise buraya yuklemen amacin ne ki
Nasılım sorusunu katmanlaştırmış ya la
kadinlarla ilgilenmiyorum
Çocuk olmasan soylerdim
Gayet güzel kötü bi şey yok
Dudak pozu kötü, gerisi iyi
Hiçbir yer gözükmüyor ki
Dudak en beğendim yer oldu
Beğendiğim pirsingin, beğenmediğim saçların
gözler güzel bakıyor
Burnun tatlı
Soyledik ya
Makyaj surme makyajsiz daha güzelsin
Arkaplan.
Çok güzelsin kusursuz 😊🌺
Bal dudakların
Tatlısın gayet
beğeniyorum kendimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?