Bir kız yüzünden kafayı yemek üzereyim :( Sanırım aşığım ama özgüvensizimm?

Evet okulda bir kız var üni 1'e gidiyorum bu arada. İşte kız 2. sınıf yani birkaç kez kantinde falan konuştuk adını falan biliyorum sadece ama onu görünce elim ayağım birbirine giriyo yanında aklıma birşey bile gelmiyo konuşacak flaan. O ise benim zıttım gibi. Yani kız hacca gitmiş gelmiş kapalı birisi bense tam tersi yani hiç öyle şeylerle alakası olmayan birisi :( Çok çekiniyorum yani rüyalarıma bile giriyor bu kız :( Sevgilisi var mı yok mu bilmiyorum bile ama aşırı derecede ilgi duyuyorum :( Ve özgüvensizim yani kesin beni istemez kesin bana bakmaz vs diyorum. Napcam ben ya? Okudugunuz için teşekkür ederiiim lütfen görüşlerinizi ne olursa olsun bildirin :( Fikre ihtiyacımm vaR?
Bir kız yüzünden kafayı yemek üzereyim :( Sanırım aşığım ama özgüvensizimm?
Cevapla