Çıkmazdayım nasıl bi yol izlemem lazım yardımcı olur musunuz?

27 yasında bayanım kücük yasta evlilik yaptım siddetten dolayı bosandım ailem sahip çıkmadı 5 sene tek başıma yaşadıktan sonra artık bi yuva kurmak istedim. Hiç evlenmemiş ve benle yaşıt biriyle tanıştım şu an ev tuttuk ben kendi eşyalarımı sattım evimi boşalttım. Nikahımıza 2 ay var. Telefonumda bir uygulamada eski erkek arkadasımla resmimi gördü ama kullanmadıgım bir uygulama ve haberim yok resmin orada kaldıgından. Çok fazla dövdü acımasızca vurdu ve evden gitti biriktirdiğimiz parayla alkol iciyor evin karsısında arabada. Kendi yasadıgım evi kapattım bu ev hersey onun ailemde sahip çıkmıyor. Daha öncede burnumu kırdı aynı şahıs ve kafamıda kırdı. Kriz geçirdiginde gözü hiç bir şey görmüyor bitirmem lazım farkındayım ama çok çaresizim sığınabileceğim hiç bir şey yok

Çıkmazdayım nasıl bi yol izlemem lazım yardımcı olur musunuz?
Cevapla