Ben bayağı iri yapılı erkeklerden hoşlanıyorum ama yok denecek kadar azlar bkz: encrypted-tbn1.gstatic.com/images
Sizce zayıf yapılı mı yoksa iri yapılı mı erkekler çekici?
Sizce zayıf yapılı mı yoksa iri yapılı mı erkekler çekici?
Zayıf yapılıyım. Çekiciliği falan yok inanın zayıf olmanın. Kas mı yapsam ne etsem diyorum da, boş ver diyorum. Orhan Baba'nın dediği gibi,
www.kadinhaberleri.com/.../856-83267[1].jpg
tamam iyi hoş böyle yapılı kaslı erkek seviyorsunuz istersiniz hakkınızda.
ama bir gerçeğide göz ardı etmeyin. resim cok güzel anlatıyor :D
https://i.hizliresim.com/z2GnkO.jpg
Aynen ben de, devasa boyutlarda erkeklerden hoşlanıyorum. Kas benim için pek bir şey ifade etmiyor, yapılı olması kafi.
Bu arada resimdeki yavru kim?
kellan lutz
Fazla kas olmadigi sürece.. kasli erkekler daha cekici
Cevap
26Cevap
besili mondafon ineği gibi amiyane bir tabirle yeşil olsaydı hulk gibi olurmuş pek tavsiye edilmez bizim kültürümüzde hoş karşılanmaz
Bence fit bir vücut her zaman daha çekicidir.. Ne zayıf ne iri..
:) abi kızlardan çok erkekler erkeklere ilgi duyuyor sanırım :) soruya cevap verenlerin çoğu erkek
ben fizik sahibiyim zayıfım ama geniş omuzlu uzun kolları olan sert ve tatlı duran birşeyim :))
Bunun kadar kalıplı ve kaslı olmasakta bizde iriyiz. 1.90 boy 90-100 kilo yeter mi. :D
yeter yeter :D
varız aslında da pek evdn çıkmıyoruz =)) iyiyiz böyle =)
çıkın dışarıda yüzünüzü görelim:)
hafta içi çok yoğun çalışıyorum, haftasonu da belli bir işim olmadan çıkmıyorum pek, bana iş çıkartırsan çıkarım =)) ahahhaahahah
o kadar olabilmek için baya zamanını ayırmalısın spora bende iri kalıplı olmayı sviyorum. emeğe saygı ,) :D
Iri kalipli erkek erkekdir duvardir kalakndir korumadir sana
Ya benim kafamdada bu konuda soru var aslında son 2 3 yıldır hafif göbeğim olduğu için kızlar beğenmiyor beni diye düşünüyorum sizlerin düşüncesi ne bu konuda bilmek isterim yapım 1.70 boy 87 kilo ve kalıplıyım normalde 80 83 arasıyımdır kilo olarak yanlışmı düşünüyorum yoksa benim gibi kalıplı hafif göbeği olan erkekleride kızlar severmi? Gerçekten son 2 yıldır elimi attığım yer kuruyor kimle konuşmak istesem ya sevgilisi çıkıyor ya da konuşmuyorlar
@Realistfeylesof reis 170 boyla kalıp yaparsan kısa görünürsün o boya zayıf fit vücut gider
Orta halli fit kaslari belli fakat şiş olmayan desek :) iri neymis arkadas ya :D
bu elemana göre ben zayıf kalıplı mı oluyorum... yaani benim fazla şişmiş halim... böyle olmak istemem.
1.89 boy 85 kilo iri yapılıya giriyorum galiba :D:D
evet iri erkek ama aşık olunca zayıfta olsa fark etmıo Rusyaya gel benle bir ara :) d
bir kzıda çıkıp dememiş ki zayıf olsun ben beslerim onu diye
ya ahaha :D
İri kalipli uzun boylu erkekler kadınını mutlu eder rahat ol sen iyi tercih yapmissin
Ben tam ortasıyım sınıfta mı kaldım. Katagoriye bile alınmamışım :( bu arada bana iki erkek türüde çekici gelmiyor
Ben 1.85 boy 80 kilo iri sınıfına mı giriyorum şimdi? :D
Bence ikisinin ortası ideal, ne fazla kaslı ne de çok zayıf. Ben mesela öyleyim.
Asiri olamamak kaydiyla iri bir vucut :)
İri kalıplı ama çok kası olmayan
Iri yapılı erkek vurdu mu yere serecek eheh.
tabiki uzun boylu yapılı erkekler
Uzun boy derken en az kac boyunda?
Zayıf erkek mi olur yaw :-)
ben bunu gordugum yerde kaçarım bacım 😃
Tabiki kaslı uzun boylu
Ne çok zayif nede çok şişman...
Kellen nutz herifte baba vucut var
Şu lazer gibi olsak ne olur be Bro :)
Bakış açılarımız farklı
Steroid mi kullansam ne yapsam şöyle olsam :)
Insan lazeri görünce daha çok olmak istiyor öyle. En azından ben çok istiyorum.
Ama seni dinlicem 2-3 sene sonra inşallah :)
Senin kaslar ne durumda kanka
Normaldir bide bulktayız zaten,
Yaza Paslaşalım :)
Hadi Hayırlısı kardeşim.
Yaza zaten onuda eritir fite dönersin
Kanka bulktasın normal yani çıkman sen benim yeni halimi Gördün.
Yaza yine tekrar Ericem sende zaten öyle olucan. Bu arada toz kullanıyormusun
Güzel güzel bende kullanıyorum Multi whey
Universal Amino kanka. Şu yaza az kaldı bir bomba gibi çıkalım ama dime yakışır yani bize :)
Allah'a emanet ol.
Hayırlı geceler sanada kardeşim.
Oha l*n bu bildigin ayi
Kaslı her zaman tercih ediliyor.
Angelov mu salla ya kellen basar o elemana hayalimdeki vucut hugh jackman dir :)
Oglum iyisin sen steoid cok pis yoldur hiç bulasma arti cak 2 yil daha ne olcak l*n zamandan bol ne var :)
Ben yag oranı yuksek kardesim 18 di en son guzel yerim ben defin atmaya girdim yaza sana atarim fotoyu kanka :)
Gobegimle mutluyum kanka yok bugun eski arkadasi gördüm o profesyonel kickboks cu adam sen kilo almisin emmoglu dedi elemanla calisirdik eskiden ondan gaza geldim yuzde 10 yag dedim diyete girdim bugunden tez yok :)
Cristian bale gibi benim vucutta bir 71 kiloya inerim bir 90 cikarim vucutta benziyo suanda batman son filmindeki cristian bale gibiyim iste
Protein amino basladim universal beef caspari beef su bazli proteine alerjim var da yoksa cakicaktim whey i :)
Kas kime yakismaz :) ben gittim kardesim yarin is var detayli senle yarin konusalim :) hadi iyi geceler :)
iri olacak dalyan gibi <33
iri zayıftan iyi tabiki
Off iri olsun hayvan gibi :D mesela resimdeki
iri kalıp candır
boyum kilom yerinde işte
ortası
Benceree kaslııı :)
iriyim ben ama böyle değilim tam olarak :D
İri diyen kız ağır o*****dur
sanane lan got
Normal, dozunda :)
Normal.
hulk gibi erkekler.
Harun abi sa
ben erkek sevmiyim
Az olsun õz olsun :)
Orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar