Bi erkek neden kız iletişimi kestikten 1 yıl sonra numara değiştirir?

Ben iletişimi kopartıp her yerden engelledim yaptığı bi hata yüzünden affetmedim de tabii en son ipler koptu ve ben iletişimi komple kestim ben numarasını silmistim ama numaram onda duruyordu sonra 1 yıl geçti aradan 1 yıl sonra numaramı değiştirdiğimde aklıma gelip bakiyim dedim oda değiştirmiski wpye davet et yazısı çıkıyordu profilinde zaten sonrada 2 yıl geçti aradan gelmedi bidaha peşimden bana ulaşmaya çalışmadı hemen gitmiş geçen sene sevgili bulmuş erkekler neden böyleler tamam ona kızamam bende başkasıyla konuştum ondan hemen ayrıldıktan sonra üstelik ama o hata yaptığı için yaptım zaten bi süre sonra çocukla yürümicek diye ayrıldım peki onun yaptığına ne demeli erkekler neden böylesiniz
Bi erkek neden kız iletişimi kestikten 1 yıl sonra numara değiştirir?
Cevapla