Ben iletişimi kopartıp her yerden engelledim yaptığı bi hata yüzünden affetmedim de tabii en son ipler koptu ve ben iletişimi komple kestim ben numarasını silmistim ama numaram onda duruyordu sonra 1 yıl geçti aradan 1 yıl sonra numaramı değiştirdiğimde aklıma gelip bakiyim dedim oda değiştirmiski wpye davet et yazısı çıkıyordu profilinde zaten sonrada 2 yıl geçti aradan gelmedi bidaha peşimden bana ulaşmaya çalışmadı hemen gitmiş geçen sene sevgili bulmuş erkekler neden böyleler tamam ona kızamam bende başkasıyla konuştum ondan hemen ayrıldıktan sonra üstelik ama o hata yaptığı için yaptım zaten bi süre sonra çocukla yürümicek diye ayrıldım peki onun yaptığına ne demeli erkekler neden böylesiniz
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Durumun kızla hiç alakası yoktur kız kendine pay çıkarıyordur
Ben kendime pay çıkarmıyorum ama numaramı 1 yıl tutup sonra numara değiştirmesi vs saçma
Benim sildigim zaman barışmak için yaziyodu başımın etini yemişti affetmedim ben sildim engelledim tamamen bidaha hiç açmadım iletişimede geçmedim ama o böyle yapmış hemen p*slik işte
Bidaha uğraşmadi o son engelleyisim oldu onu
1 yıl kısa bir zaman değildir. Senden sonra çok kadın girmiştir onun hayatına
Nerden biliyosun yanındamıydın
Gerçi belki adımı bile unutmuştur benim biz sosyal medyadan tanışıp bi kaç ay konuştuk buluşamamistik benden dolayı
Yanında olmaya gerek yok ki akıl sahibi bir insan bunun böyle olduğunu tahmin eder
Ben ondan sonra 3 yıldir kimseden hoşlanamiyorum ama yazık değilmi bana
Bana yaşattığı bu şey bana revamıydı
Ya çok aşık olmuşsun ya da çok kötü şeyler yaşamışsın. İkiside psikolojik bir durum. Tedaviside çözümü de yine sende
Aşk yok ya dedim ya buluşmadik 6 ay biz konuştuk mesajlastik sadece ama baya fırtınalı toksik bi iletişimimiz oldu kavga ediyorduk tartışiyorduk tersliyodum sürekli ben oda yazıyordu yinede ben terslesemde barışmak falan istiyodu ama hata yaptı bana bende ondan bıraktım zaten ondan sonrada konuşmaya devam ettik en son bi gün ayrıyken tartıştık yine ve o gün ben engelledim bidahada konuşmadık
Yani ipler koptu o gün tamamen işte ama sevdimmi sevdim hislerim vardı hatayı o bana yalnış yaptıktan hemen sonra biriyle konuşarak yaptım
Sonra zaten o çocuklada uzun sürmedi buda aklımı karıştırdı baktım o çocuklada olmicak aklımda bu var onunlada bitirdim
Belli ki farkında olmadan sevmişsin onu.
Evet sevdim diyorum ya en çok seven üzülen taraf ben oldum zaten
Ama sevdim diye gurursuzluk yapıp affetmedim onu bidaha zor oldu ama yaptım yani
İlk aşklar öyledir can yakar. Zamanla unutursun ama unutana kadar da kendine eziyet edersin. İnsanları sevebilmek için değilde sohbet etmek için hayatına al. Zamanla onlarla olan konuşmaların yerini tekrar sevgiye bırakır ve unutur gidersin.
Ben unuttum zaten sadece ondan nefret ediyorum sadece o nasıl bunu yaptı gerçekten anlamıyorum sen olduğun sürece başkasıyla olmam demişti
Nefret aşktan daha güçlüdür.
Ama benim affetmicegim hatayı yaptı bunu başta belirtmeme rağmen sonrada onu affetmemi bekledi nasıl affediyimki ben
Afet demiyorum ki sana. Bu kadar fazla düşünme sadece. Sen onunla ayrıldığınız günde hatta onun sana hata yptığı günde kalmışsın.
3 yıldır gecmezmi hiç tamam eskisi kadar acıtmıyor üzmüyor o zamanlarki kadar çünkü barışmadim istemedim ama yinede bırakmıyordu beni en azından o zamanlar şimdi beni kendimle başbaşa bıraktı ne zaman arasam bi telefon kadar uzağında olduğumu gelicegini falan söylüyordu biz ayriyken kaç yıl geçerse geçsin beni burdan al dediğin al gelip alırım falan diyodu ya bu kadar yalanci olamaz bi insan
Bu yalanları emin ol bütün ilişkilerinde duyacaksın ve sana sıradan gelmeye başlayacak.
Aslında iyiydim ben ilk 1 yil geçen sene instagramina baktım rastgele profilinde bi kızla fotosu vardı birini buldu o günden sonra noldu bilmiyorum dağıldım resmen garip hissettim evet ben kendi isteğimle dönmedim ama nebiliyim işte insan garip hissediyor
İstemedim onu çünkü mantığım engel olmuştu ki ben duygularımla hareket eden bi insanimdir ama istesende yapamiyosun bende yapmadım ama nebiliyim dedim ya çok toksikti bu yüzdendir belkide bunu aşması kolsy olmadı
Sen onu içinde platonikleştirmişsin. Bence onu takip etmekten, onunla ilgili hayal kurmaktan ve onu düşünmekten vazgeç. Yoksa önce akıl sağlığını sonra beden sağlığını kaybedersin
Platoniklik yok zaten oda karşılık vermişti hoslanmisti benden hoslanmasa o kadar tribimi nazimi çekmezdi başka bi çocukla konuştuğumda bile bırakmadı beni o çocukla sorunlar yaşadım buna anlattım derdimi o çözdü ama işte sonra bi gün bi sebepten tartıştık ondan sonra ben bitirdim zaten tersim gittimmi tam gittim o gün artık oda bıraktı beni o gün
Ben onla zorla konuşmadımki oda konuştu karşılık verdi yani biz hiç olmamışız sen bunları düşünüyorsan demişti bana hatta ben bidaha olmaz bizden ben affedemem seni demiştim o zamanlar
Sana karşı o zamanlarda sevgi beslemiş olması hala seni sevdiği anlamına gelmez ki. Karşısına başka biri çıkınca sana olan sevgisi, ilgisi, iyi niyeti diğer tarafa kayar erkekte. Odak noktası o olur
Biliyorum ama bana yazık ben kendime gelemiyorum 3 yıldır kimseden hoslanip hayatıma almadım bile 3 yıl boyunca
Ne güven ne hoşlanti yok Allah yukarda ama umarım bi gün iyi olucak benim içinde her şey
Bu tamamen sana bağlı.
Numara değiştirmesinin senle ne alakası var 😂
Bak o ilk 1 yıl benim numaramı silmemisti profilide çıkıyordu ben numaramı değiştirdikten sonra onunda numarasının yanında wp davet et yazıyordu yoktu profil anladımki silmiş denk gelmiş olmasına şaşırdım ilk ben değiştirmiştim çünkü
Sen sık. doye