Şu yaşınıza kadar hayattan öğrendiklerinizi tek cümlede söyler misiniz?
Ve en büyük pişmanlığınız ne oldu?
Şu yaşınıza kadar hayattan öğrendiklerinizi tek cümlede söyler misiniz?
Ve en büyük pişmanlığınız ne oldu?
Albert Camus nun “Hayat bir şey değildir , itinayla yaşayınız.” cümlesini okuduğumda sessizce çığlık atmıştım içimden.
O kadar çok tecrübeden sağılıp gelmiş gibi ki cümle , hayatın neresine koysan oluyor. Hangi avutma sözünün , hangi gözyaşının sonuna eklesem eğreti durmuyor. Bu cümle milyonlarca kodu çözmek için gereken şifre gibi, belki bir şey değiştiremiyorum ama itinayla yaşıyorum. Belki bir şeyleri değiştiremiyorum ama boyun da eğmiyorum , itinayla temiz oksijen almaya çalışıyorum. Aldığım nefeste bile kimsenin hakkı olmasın diyorum ama hakkım olanın da peşini bırakmıyorum.
Çok ilginç bir bakış açısı.
Evet
Benim ormanda işim nedir kuzgun kardeş.
Ben gölümde rahatım bulaşma bana 😂
🤦
şu an asla bir şair gibi konuşmuyorsunuz Haberiniz olsun 😂
En kaotik ağacın bütün dalları eşsiz bile olsa,
Sonuçta dallardan oluşan bir ağaç.
https://www.youtube.com/embed/s_nc1IVoMxcDüşündükçe hastalanmak, hastalanınca tek başına kalmak, tek başınayken sessizce ağlamak, ağlarken susmaya çalışmak, sustukça canının yanması, canın yandıkça daha da çok ağlamak... özet olarak ( Tek geldik tek gidicez)
Haddinden fazlası kendimize zararmış aslında.
Cevap
8Cevap
Zaman geçiyor ve yaşadığımız anın (lahza) kıymetini asla bilemeyeceğiz.
Seveni s*kerler, s*keni severler.
Büyük pişmanlıklarınız oldu mu?
Oldu. Sevdiğimde s*ktiler, s*ktiğimde sevdiler kanki
Her anın tadını çıkarmak
hicbir bok ogrenmedim
Belki de öğrenmen gerekenler kitabın sonraki sayfasındadır. Yaşayıp göreceğiz.
Dünya boştur lo
Büyük pişmanlıklarınız oldu mu?
Seansın saatliği kaç para?
Anlamadım
Hiçbişeyi takmamak
her şey gelip geçiyor ne olursa olsun...
Yalan dünya
Hayat koca bir hiç
Büyük pişmanlıklarınız oldu mu?
Oldu canımdan çok sevdim birini büyük pişmanlığım oldu yaptığıyla
Paran kadar adamsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?