Sizce sömürülüyor gibi hissetmem haklı mı, yoksa abartıyor muyum?

Merhaba. Sevgilimle yaklaşık bir yıllık bir ilişkimiz var. Ve ben hesap öderken veya maliyet paylaşırken bazı şeyleri sorun ettiğimi fark ettim. Erkek arkadaşım ailesiyle yaşıyor. Ben ailemden yaklaşık bin kilometre uzakta, asgari ücretin yaklaşık iki-iki buçuk katı bir ücretle burada hayatta kalmaya çalışıyorum. Kiram maaşımın yarısı diyebilirim. Ve bir kadın olarak kendimi güvende hissetmek adına kenara üç beş bir şey atmak benim için çok değerli. Evin tüm maliyetleri, faturalar, mutfak vs. Bana ait. Sevgilim çok nadir eve bir şey alıyor. Kendi sevdiği ve içtiği alkoller, Redbull vs. Ne seviyorum ne de almasını istiyorum zaten. Her neyse. Aynı iş yerinde çalıştığımız için her öğlen yemek götürüyorum. Sabah kahvaltı hazırlıyorum. Mutlu olarak da yapıyorum inanın ama bunun karşılığında en azından gittiğimiz yerlerde dışarıda hesabı benden bir tık fazla ödemesini bekliyorum. Öncelikle bu beklenti normal mi. Kendisinin benim kadar gideri yok çünkü. İkincisi de biraz gururluyum. Yani hesap öderken çoğu zaman atak yapmak öne atılmak zorunda hissediyorum. Karşılığında tabii ki ondan bana ödetmemesini beklerken yarı yarıya hesap öderken buluyorum kendimi ve bu bana adil gelmiyor. Kimseye de anlatamıyorum ama banka hesabımdan eksilen üç beş bin fazla para benim tüm ayı kara kara düşünerek geçirmeme neden oluyor ve bu yüzden de sevgilimle hep kavga ediyorum. Sevgilim de bana bu konuda katı çizgilerin olduğu için ödemene müsade ediyorum diyor ama samimi gelmiyor bana. Sizce yanlış mı düşünüyorum? Kendimi cimri ve çıkarcı gibi hissediyorum. Kendimi bazen de bunları onun yüzüne vururken buluyorum çünkü. Ne yapmalıyım, sizler neler söylersiniz?

Sizce sömürülüyor gibi hissetmem haklı mı, yoksa abartıyor muyum?
Cevapla