Haksiz miyim yoksa abartıyor muyum sizce?

Erkek arkadaşımın ikimizin de ayrı olduğu dönemde biriyle görüşmüş ama bu görüştüğü kişi sehir dışından ve 2 gün belki gormustur bu kişiyi. Bende geçen gün telefonunda çiçek sepetinin temmuza ait mesajını gördüm o kadına çiçek göndermiş ve o dönem o kadınla fotoğrafta paylaşmıştı. Aklımın almadığı iki şey var sadece 1- Siz olsanız 2-3 günlük tanıdığınız kişiye çiçek gonderir misiniz? 2- 3 gundur tanıdığınız kişiyle fotoğraf paylaşıp 1 buçuk Yıldır iyi kötü sevgiliniz olan insanla neden paylasmazsiniz?

Haksiz miyim yoksa abartıyor muyum sizce?
Cevapla