Ne bana yazan erkeklerden oluyor nede benim yazdığım erkeklerden oluyor?

Anlamıyorum her iki şekilde de olmadı bana yazanlada eninde sonunda ayrıldık benim yazdıklarım ilede biri aldattı o yüzden ayrılmıştım bu arada şimdi ise bana yazan erkeklerin hiçbiri ile sohbet ilerlemiyor hiç bir şekilde sürekli bitiyor sebebi ne olabilir
Ne bana yazan erkeklerden oluyor nede benim yazdığım erkeklerden oluyor?
Cevapla