Yardımcı olur musunuz çıkmalı mıyım yoksa 1 yılı mı beklemeliyim?

25 yaşındayım. 9 aydır bir işte çalışıyorum. Satın alma sipariş işi. Fakat çok mutsuzum ve sanki günden güne ölüyorum. Çok yoğun geçiyor, çok mobing uygulanıyor. Haftasonu tatilim ama haftasonum bile işle geçiyor. Yaşamak bile istemiyorum artık. Sizce 9 ay cv de kötü durur mu 1 yıl beklemeli miyim.. İlk işim.

Yardımcı olur musunuz çıkmalı mıyım yoksa 1 yılı mı beklemeliyim?
Cevapla