Yardımcı olur musunuz 1 yıl beklemem mi lazım çıkmak için?

9 aydır bir işte çalışıyorum. Fakat çok mutsuzum ve sanki günden güne ölüyorum. Çok yoğun geçiyor, çok mobing uygulanıyor. Haftasonu tatilim ama haftasonum bile işle geçiyor. Yaşamak bile istemiyorum artık. Sizce 9 ay cv de kötü durur mu 1 yıl beklemeli miyim.. İlk işim.

Yardımcı olur musunuz 1 yıl beklemem mi lazım çıkmak için?
Cevapla