Ama eve para vermeyip ailesine yolluyor
Evlisiniz, Eşinizin Erkek Yeğeni Evinizde Kalıyor Ama Eve Bir Katkısı Yok Ne Yaparsınız?
Ama eve para vermeyip ailesine yolluyor
boyle bı dunya bence yok helekı bu zamanda bence mutlaka bı sekılde konusmalısın en azından elektırık su gıbı faturaları odemek zorunda ben kızkardesımın evınde bıle en fazla bır hafta kalırım ve kaldıgım surede gıdıp bır seyler alırım kendısı ıstemedıgı halde yoksa rahat edemem
Zorunda degil kimse eger o evde yasiyorsa katkisi olcak katkisi yoksa gitsin otelde kaldin
bakim aldigi maas yetiyormu ona
Aynen
Başta konuşulması gerekiyor bazı şeylerin. Eş ile konuşulup durum izah edilmeli ve yeğenle konuşma yapılmalı. Kimse kimseye bakmak zorunda değil. O evinde masrafları var destek olunmak ya da ayrı eve çıkmak zorunda.
benim eşimin yigeni kalsa bana saygısızlık yapmıyorsa hor görmem herhalde. hoşgörülü olmalısın bence.
Saygısızlık yapmıyor sizin almadıgınız nokta şu Eve destek olmuyor dünyanın suyunu elektriğini harcıyor ister inan ister inanma 96lira su faturası 50lira elektrik gelmiş her gün banyo yapıyor eşim onun masrafını ödemeye mecbur değil. Şimdi size byle söylemek kolay başınıza geldiğinizde anlarsınjz
Evet eşim oluyor zaten kendisi söylese amcam istemiyor der.. BEN SÖYLERSEM ben istemiyorum söyleyecem
Cevap
10Cevap
Nie odesinki amcasi sonucta ya su akli cidden asin artik insan amcasnn evine elektrk sumu oder sizde kullaniosunuz sncta bir kisimi artirio parayi
Amcası da istemiyor? Kalbi kırılmasın diye söylemiyor defolaak arkadaşım!
Her ay İstanbul gibi bir yer de 1000lira kira ödüyorız elini cebine atıp da al yenge araını da ben vereyim deniyor hergün banyo yapıyor zıkkımını yiyor Eve katkısı yok elektrik su kullanıyor ha yok diyorsa gitsin otelde kalsın başka yerde kalsın aldıgı maaş 900lira
paranın Yarısını da ben vereyim demiyor
Kötü gelin olmada sonra. Fatura ödemek abartı olabilir. Gerçi amcasının evinde de sürekli kalmakta doğru değil. Eşinin konuşması gerek senin değil. Haberiniz olsun.
İsterse katkı sağlasın ben sevmiyorum yatılı misafir almam eve. Herkesin bir hayatı var her gun evde onun yeğenini görmek zorunda mıyım çokta..
Kucukse bişiy yapmam ama Yası falan varsa bilerek calısmıyosa atarım kapıya aklı basına gelsin. Bana faydası yok dıye degil bos gezmesin alısmasın diye.
20 yaşonda
valla atarım ewden nere giderse gitsn
Çalışıyor ayrıca 900lira maaş alıyr onu belirtmedim
ailesine yolluyo yazmıssın. eger ailesi zor durumdaysa onlara bakıyosa yıne bısıy demem ama keyfine yapıyosa gonderirim ailesnn yanına.
Allah şüphesiz adaleti, iyilik yapmayı, yakınlara bakmayı emreder; hayasızlığı, fenalığı ve haddi aşmayı yasak eder. Tutasınız diye size öğüt verir. Nahl Suresi 90. Ayet
akraba ya bu eve katkısı olmak zorunda değil ki.. Tabiki gelirken eve yemekti bir alışverişti yapabilir içinden geldiği için ama fatura ödemek zorunda değil bunu beklemek ayıp bana göre
Ailesiyle konuşun amcada yengede istemiyor gitsin koca adam 20 yaşında mk
Çalışıyor 900tl maaş alıyor kendi anadına babasına yolluyor 96lira su faturası gelmiş hergün banyo yapmasından elini cenine atıp da ben ödeyeyim demiyor
Kesinlikle
zorunda mı adam odemek o insanın içinden gelen bişeydir zorla veremezsin
O zaman defolup gidecek..
Akşam konuşacam yeğeniyle eşim konuş dedi eve katkısı yoksa ben de istemiyorum dedi
Ben yengesi olarak belirtecem yok para veremem derse ben de seni istemyorum kendine kalacak bir yer bul diyevem
Çamaşırı yıkanıyor banyosunu yapıyor 96 lira su faturası geldi? Hergün banyo yapıyor
Defolacak artık
gerçekten bana yenge gözüyle bakarsa yanlış düşünmezse benim için bir sıkıntı olmaz
Arada sırada eve gelmesine yakın, şu eksik bu eksik alabilir misin diye sürekli masraf cikartirdim
Oturup konusmalisiniz ne bu boyle dikmen gibi
:)))
:)) isin ciddi yani sürekli mi yaninizda
Sayılır
Bu is olmaz ben kabul etmem ki eşim etsin :)
eşile konuşup bir orta yol bulurdum
Bunu ona soylemiyomusunuz peki
Eşimle konuşup halletmesını söylerim
Hala yaninizdami kaliyo eşinizin yigeni gittimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar