Karşımda ki insan kötü biri ve sadece kötülük üzerine hareket ediyorsa benden alacağı cevapta bu minvalde olur ancak. Ama iyi bir insan her daim hata yapabilir kalıcı olmaması önemli. Evet eskiden evliydim ama ben seni hatırlayamadım
Tanımazsın zaten 2 gün mü ne konuşmuştuk hatırlamazsın yani ama sen evlenmeden önceydi. Neyse çok önemli değil birbirimizi tanımıyoruz çok sadece nickin aklımda kalmış 👍
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
iyi bir insanım ama mutsuzum
:(
iyi olduğumu düşünüyorum. hele ki insanları gördükçe
Dünya siyah ve beyazdan ibaret değil bol bol gri var hatta gri tonları var
Ya ağırlıklı olan hangisi işte.
Ben Griyim
Ama Siyaha çalıyorum.
He.
BemBeyazım diyen yalan söylüyordur.
Bence sadece insanız ikisi de mevcut çok ekstrem durumlardaki kişiler de bu değişiyor
İyi olduğunu düşünüyorum çok şükür
İyi kalpliyim ╰(*´︶`*)╯♡
Ne tatlı💗🌈
Fazlasıyla iyiyim
Ne mutlu
Kötüyüm ben itiraf edeyim
Neler yaptın anlatsana :D
Neler yapmadım ki gl anlatayım
Kötü insan kötüyüm der mi
burada kimse kimseyi tanımıyor yazarlar diye düşündüm
kötü bir adamım ben iyi deilim:)
İyi ama sinirlenince herşeyi düşünürüm
Onu bende yapıyom
İyiyi
Bence iyi ama bunu karşımda ki belirliyor.
Nası yani. Kötü insanlara mı kötülük yapıyosun iyi insanlar hata yapınca mı
Ben seni tanıyorum ya.. Çok eskiden. Sen önceden evliydin
Karşımda ki insan kötü biri ve sadece kötülük üzerine hareket ediyorsa benden alacağı cevapta bu minvalde olur ancak. Ama iyi bir insan her daim hata yapabilir kalıcı olmaması önemli. Evet eskiden evliydim ama ben seni hatırlayamadım
Anladım doğru düşünüyorsun.
Tanımazsın zaten 2 gün mü ne konuşmuştuk hatırlamazsın yani ama sen evlenmeden önceydi.
Neyse çok önemli değil birbirimizi tanımıyoruz çok sadece nickin aklımda kalmış 👍
👍
İdare ederim
Ağırlıklı olarak?
İyi bir insanım ya
Vallaha bende çözemedim bunu