Fıtratınızın iyi mi olduğunu düşünüyorsunuz kötü mü?

İyi bi insan mısınız kötü mü?

Ne düşünüyorsunuz kendiniz için?

Güncellemeler
1 yıl
Bende iyi olduğumu düşünüyorum. Hatalarım herkes gibi var insan olduğum için mükemmel kimse olmuyor..
Fıtratınızın iyi mi olduğunu düşünüyorsunuz kötü mü?
Cevapla