Kadınlar gençken olgunlara yürüyüp, yaşlanınca neden olgun adamların gençlere yürümesine tepki gösteriyor?

Ben şu an gencim ama olgun olunca tabiki daha güzel olan genç kadınlara yürüyeceğim napalım çirkin yaşlı tramvatik kadınları. Yok öyle işine gelince normal gelmeyince anormal.
Kadınlar gençken olgunlara yürüyüp, yaşlanınca neden olgun adamların gençlere yürümesine tepki gösteriyor?
Güncellemeler
1 yıl
-👩🏼 Ühü ühü ben yaşlandım çirkin oldum, genç kızlarla rekabet edemiyorum, erkekler kapatılsın beni sevmiyorlar...- 👨Evet? Torunun sevsin seni hahaha 😎
Kadınlar gençken olgunlara yürüyüp, yaşlanınca neden olgun adamların gençlere yürümesine tepki gösteriyor?
Cevapla