Gerçekten erkek olmak kötüymüş ya erkeklere üzüldüm?

hayatlarına bi kız almaları için mükkemel zengin yakışıklı en iyisi olmaları lazım bugün farkettim ki gerçekten kızlar fakir ve orta tipte erkeklerle olmuyormuş (bende kızım ama erkek arkadaşım fakirliğin dibini yaşıyor gene çok seviyorum onu ) erkekler sizcede gerçekten öyle değil mi
Gerçekten erkek olmak kötüymüş ya erkeklere üzüldüm?
Cevapla