25 yaşına kadar hep bilgisayar oyunları oynadım, şimdi pişmanım ne yapmalıyım?

Kendimi bildim bileli bilgisayar oyunu oynamayı severim. Şimdiyse yaşım oldu 25 ne düzgün bir işim var ne yüksek bir eğitimim, açıktan aöf yönetim bilişim sistemleri okuyorum, daha kötüsü şimdiye kadar hiç sevgilim de olmadı geçmişime bakınca pişmanlık hissediyorum ne yapmalıyım? Tipsiz değilim hatta yakışıklıyım ama saçlarım vs dökülmeye başladı giderek tipsizleşiyorum bu da geleceğe dair umutlarımı yitirmeme neden oluyor.

25 yaşına kadar hep bilgisayar oyunları oynadım, şimdi pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla