Ne yapmaya çalışıyor çözemedim fikrinizi paylaşırmısınız?

İnterneten tanışmıştık bir yakın arkadaşlık ilişkimiz vardı (kız) bu sürenin büyük çogunluğu güzel anlardı yani ben öyle düşüyordum. Bir kaç kezde yüz yüze görüştük. her şey iyiyken Bir gün yalanını yakaladım bir süre sonra sorgulamaya başladım ve o güne kadar söyledi bazı şeylerinde yalan olduğunu düşünüyorum. Düşündüklerimi ona sormadım, nasıl oldu hatırlamıyorum iletişimi kestim bir yıl sonra yakın arkadaşlarıma benim neler yaptığımı nerde olduğumu falan sormuştu. Arkadaşlarım ters tepki verince bir daha sormadı. Bir gün aradı sonra belli aralıklarla mesaj atmaya başladı nasılsın diyor onca yılın hatrına iyiyim sen nasılsın diyorum başka sorular soruyor cevap vermeden geçiştiriyorum sonra anlıyor görüldü atıyor konu orada bitiyor. Bir süre geçiyor tekrar nasılsın diyor bu kısır döngü bu şekilde gidiyor. Arkadaşlarım tekrar arkadaş olmak istiyor diyor ama ben zannetmiyorum çünkü kendisi açık sözlü biri ayrıca ben kadarda inatcı kolay kolay gururuna yediremez. Sizin fikriniz ney?

Ne yapmaya çalışıyor çözemedim fikrinizi paylaşırmısınız?
Cevapla