Masa üstü bilgisayarım var kasada yanık kokusu geliyor ne yapmalıyım?

Masa üstü bilgisayarım var kasada yanık kokusu gibi geliyor ne yapmalıyım?
Yeni bilgisayar alacak param yok şuanda. Çalışmıyorum da zaten okulum bitti ama iş arıyorum. İş bulunca alıcam yeni bilgisayar. Neyse ben şu an tırsıyorum kasadan yanık kokusu geliyor 4-5 saat açık kalsa bile. Patlayacak te yanımda diye çok korkuyorum :'( Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelliyorum arkadaşlar şimdi baktım kasanın arka kısmında ki pervane çalışmıyor ondan olabilir mi acaba? Ben öyle düşünüyorum açıkcası o pervaneyi nasıl çalıştırabilirim?
Masa üstü bilgisayarım var kasada yanık kokusu geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla