AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
Şunu merak ettim, hiç mi aşık olmadın. Ne oldu da bu kadar bekledin.
Denemek istiyorum de.. gerrkirse uc bes verirsin.. kizmazlar..
Ne olecek böyle bilmem ki göçüp gidecez valla daha elimi birisi bile tutmadı benim takım elbiseyi arkadaşlarımın düğününde giydikleri iste.
bı erkek arkadaşınla git sende alacakmış gibi. p
sıkma canını yaa daha kac yasın
ya 40 sonrada giyersnde güzelıkde gidiyo bı yaşdan sonra
kader kısmet ama canım bu yüzden sıkma canını eminim cok güzel bir kızsındır kısmetın vardır elbet sen git gıy yınede içinde kalmasn
hiç olmadı öyle heveslerim. fakat model çalınmasın diye fotoğrafa izin vermediklerini biliyorum.
sen kolayı seçmişsin
Nolacak gelinligi giyinince evlenmis mi olcaksin. Damat onemli damat :)
Nasılda soyledin damadi öyle sana da lazım mi bir tane 😊
ne yalan söylun gelınlık daha cazıp gelıyo
O zaman gelinlimle evlen :D benim. kalbimin sahibi var be
Fotomontaj yaptır... gerek yok giymene sonrasa bas ucuna as.. bide brad pitt in resmini koy yanına...
Çılgın ya :D
:d.
tıpım değıl ya brad
Yesinler... bulduda kılsızsını arıyor derler argoda..:)
Şekeriimm giy tabi gelinlk giymek her kızın hakkı beni de alan olmaz bu gidişle herkes öyle sölüyo çok seçiciymişim adamın ömrunu yermişim falanmış beraber gidip bütüün gelinlkleri deniyelim kıız vallahi giymezsem içimde kalır :)
Bu ne takıntıdır yahu... Dünyayı dar ediyor insanlara...
deneye bilirsin ama ugursuzluk diolar tabi ki sana kalmis
Üzüldüm sana ya :(( evde kalma yolunda ilerliyorsun psikolojin bozulmuş giyebilirsin tabikide..
Bende önümüzdeki ay 31 yaşıma gireceğim daha damatlık giymeden ne var ki bunda?
demın soruyu günceledım bilmen fark edınmı
Ben cevap yazarken güncellemissin ;-)
neden evlenmeyesin tam vakti olur biseyler yakinda. ama denemek istiyosan gir bir dukkana dene aciklama yapmak zorunda degilsin
Bosver canin istiyorsa al giy cik meydana. Evlenmeyi de o kadar takma herkes evlenmek zorunda degil hakkinda hayirlisi
gelinlik kolay giyilebilen basit bir elbise değill. hem zaten bu gidişle kefen giyersin. boşver gelinliği. sorman saçma olmuş
güzel olurdu
akrabanın birinin
düğüne gittiğinde
geline birşey olursa
yedek olarak iyi gider
doğru bir tespit :) (Y)
Deneme boşver sen şimdi ertesi gün evlenmek istersin gider öküzün tekini bulursun hayatını mahvedersin heves etme böyle şeylere 😄
Gidip alıcı gibi 3-5 tane giyin resimler çek sonra birde damat beyin fikrini alıyım onunla beraber geliriz de çık gir hevesin kursağknda kalmasın
Gelinlikciler modeller caliniyor diye fotograf cektirmiyolar. Hele sozlesme yapulmamis satin alma kiralama yapmamis musteriye hic cektirmiyolar foto.
he dicekler buyur gel gelinlik giy resim çek :) taşlarlar seni resmen :)
demicem tabı yaknda evlencem tarıh bellı değıl
tek gitme ozaman :)
tamam
İşlerin diğer günlere oranla daha kesat olduğu bir zaman seç. Mesela pazar günü açık olan yerler var. Tezgahtar kızın cebine de 3-5 kuruş koy durumunu anlat bence bir güzellik yapar.
Evlenmelisin. Bu Allah'ın emri. Gelinlik dükkanında gerçek gibi olmasada heves gidermen iyi olur. :) Evde kısmetini beklersen hiç gelmez, kısmetine koşacaksınki gelecek...
fazla sorun etmiyorsun ama giymek istiyosun ama fazla sorun etmiyosun gelgit li düşünceler iyi değil boşver şu zamanda kim evde kalmış zamanı gelince giyersin doğru zamanda doğru kişiyle mutlulukla :)
heves için deme. git dene fotonu çek sonra karar vereceğim falan dersin :)
Arkadaşım 36 da evlendi.. Git giy tabiki.. Çekin hayal et.. Make it , untill you fake it.. Güzel söz
Bende onu dicektim arada arkadaslaunla git dene bisey mi olcaaak d
d. d. d.. dd. d. d
Etrafta sana göre biri yokmu? Dürüst bir insansın dürüst kızlar kaybediyo
İnsallah istedigin gibi bir adam cikar karsinada giydirir sana gelinligini
giydiğin anda eminimki ewlenmek için can atacaksın ister istemez.. o yuzden bence hiç bulaşma. fotoşop falan yp
Yapma bence giyme gelinligi, daha kotu olursun, can sag olsun birgun biri cikar ins karsina (: bende 29 oldum bende damatlik giyemedim (:
Evlenmeden Gelinlik Giymek Kısmeti Kapatır Zaten Kapanmışsa Yine Giyersen Lanetlenir Evlensende Boşanırsın
Düğünüm var denemek istiyorum dersin sende sonra beğenmedim der çıkarsın hala talip yok mu bu arada yaş kaç olmuş :(
Bu karamsarlık neden ki bende aynı yaştayım artık hayat şartları evlilik için bu yaşları gösteriyor nasibin kim bilir nerde ne zaman seni bekliyor
cildini ve yüzünü güzelleştir uzmana görün biri seni çeker
Madem evde kalmak değil gel benim gelinligimi giy:)
50 lira fazladan toka et, tum magazayi sana giydirirler:-)
17 yaşında damatlık giydim 17 yaşından beri ev idare ediyorum karım çalışmıyor tek maaşla ev idare etmekten kafamda saç kalmadı 25 yaşında kel oldum keşke evlenmeseydim.
Hakkinda hayirlisi olsun kendini mutlu hissediceksen sehir disina cikmana ne gerek var?
Çok mu seçici davrandın adaylar konusunda şu ana dek? Merak ettim :-)
Biz yarını düşünemez olduk hayatın koşturmacasından hatun 8 yıl sonrasını düşünüyor. Büyük lüks bence.
niye bu kadar özeniyorsunuz ya da heves ediyorsunuz evliliğe gelinlik giymeye bende sizi anlamıyorum. zamanı gelince her şey olur zaten.
kısmet bu iş bellımı olur 8 ay sonra evlenmıcen ne malum.. ama görünüş diyorsan at bir resim bakalım
görünüş değıl çevrem yok yurt dışındayım seçıcıyım burdakı türk erkeklerınden iğrenıyom
kafana takma öyleyse nasipte ne varsa o olur demekki zmanı gelmemıs üzülme
güzel bir düşünce aslında allah gonlune gore versın.
sağol amın
;) sevınırım hemde cok...
şu an 22 olucam ben bile senin düşündüğünü yapmayı planlıyorum
ben denemıstım 2 kere deneyebılırmıyım dedım olur dedıler
bende 3 gün sonra 28 e gircem.. hiç damatlık giyemedim :( ne kadar acı..
önemli olan gelinligi layıkı ile giymek bekle biraz daha derim
Bınu yapacağına git dısarda gez dolaş otur biyerlerde ve kısmetini ara bende derim
bence yapma boşver :) beyaz bir elbise alabilirsin yaz için ama ;)
eee ne var bunda giyebilirsin parasını verdikten sonra kimse karışmaz
Bu yaşa kadar evlenmemıssın bundan sonra da yalnz kal bosver kafan rahat olur :) :)
burada çok gelinlikçi var,
gir ve dene :)
hatta sana yalandan eşlik edeyim :D
kıralayip bile cektirebilirsin hayat senin... milleti sallama
Zengin olsam valla görüntu amacli dügün yapardim sana damatin ayagina bile bastirirdim.
alicakmis gibi git deneme 3 5 tane fotolari bas secicem evde de tamamdir
insallah bir gün gelinlik giyip evlenip cok mutlu olursun
Sarı Lacivert giymeye razıysan evlenme teklifi edeyim.
Gidip alıcı gibi görünüp deneyebilirsin. Şahsen ben ilerde öyle yapmayı düşünüyorum :))
el ele tutuşalım, beraber gidelim diyorum bende ^^
Yani vakit kaybetmeden git hemen bir gelinlikçi dükkanına giy bir tane hevesini bari al olmaz öyle temelli giymeden olurmu
Yuhhh yhaa :D fantaziye bakkk gelinlik ne biliyon belki evlenirsin sorun yapma
ümit yok