Bizi üzenler niye pişman olup acı çekmiyorlar niye?

Adalet mi bu sürüm sürüm sürünmeleri gerekmiyor muydu bunların niye pişman olmuyorlar sürünsünler artık
Bizi üzenler niye pişman olup acı çekmiyorlar niye?
Cevapla