Evdeyken özellikle annem yanımdayken yemek yiyemiyorum iştahım yok neden?

Hiç iştahım yok yemek yiyemiyorum bu bana ben özellikle evdeyken oluyor. Psikolojikmen evde kendimi çok kötü hissediyorum dolayısıyla yemek yiyesim gelmiyor. Annem yanımda iken hiç yiyemiyorum acıktığımı hissediyorum ama yiyemiyorum bu durum beni çok zorluyor bu neden oluyor lütfen yardım edin nolur bir yol gösterin açlıktan ölecem.

Güncellemeler
1 yıl
Sanırım sebebini buldum. Annem bugün bize içirdiği sütün minnetini etti. O böyle minnet edince gururum yüzünden ondan bir şey istemiyorum ve dolayısıyla yemek yiyemiyorum. Gözü kalmasın sonra lafını etmesin.
Evdeyken özellikle annem yanımdayken yemek yiyemiyorum iştahım yok neden?
Cevapla