#kadıncinayetleri Bana zarar verecek bir ERKEK olursa ö*dürmek istiyorum bu normal mi?

Benim bazı arkadaşlarım var. Sicili dolu hapishane sür**tüğü olan tiplerle beraber oluyorlardı bana zararı olmayan yılan bin yaşasın kafasındaydım. Hepsini aradım o kızların hepsiyle 1 hafta içinde 2 saate yakın konuştum anlamıyorlar ve ya anlamak istemiyorlar beni korkak buldular. Benim erkek arkadaşım sigara, Alkol, madde gibi şeylerden nefret eder 2 senedir beraberiz bana en ufak bir zararı olmadı ailemle tanıştı. Babaları yok 3 tane kardeşine ve annesine bakmak için 12-14 saat çalışıyor. Ve benim sevgilimi "Bu erkek değil" "Böyle erkek olmaz" gözüyle baktılar. Kızlardan uzaklaştım numaramı değiştirdim evimin adresini hiç birisi bilmiyor zaten instagram hesaplarımı kapattım. Son 1 haftadır olan olaylardan dolayı (11 yaşında 25 yaşında bir adam tarafından öldüresiye dayak yedim ve istismara uğradım) Panik atak geçirmeye başladım otobüse binerken otobüste 2-3 tane erkek kalırsa iniyorum yolda yürüyerek gidiyorum yanıma erkek otunca kalkıyorum başka bir yere oturuyorum. Biber gazı ve bıçak taşıyorum (yakında ruhsatlı silahım olacak) bana zarar verme girişiminde erkek olursa ö*dürmek istiyorum bu normal mi?

#kadıncinayetleri Bana zarar verecek bir ERKEK olursa ö*dürmek istiyorum bu normal mi?
Cevapla