İnsan kaynaklarına bildirsek çözüm olur mu ya da ne yapmalıyız?

Bir mağazada satış danışmanı olarak çalıyorum. Yönetici tuvaletimize kadar karışıyor resmen mobbing uyguluyor. Artık hepimizi bezdirdi. İnsan kaynaklarına bildirsek çözüm olur mu?

İnsan kaynaklarına bildirsek çözüm olur mu ya da ne yapmalıyız?
Cevapla