Herkes bayan cinayetler diyor erkekleri suçluyor tamam erkekler suç var bayanlar sütten çıkmış ak kaşık mı?

Bu bayanlar hiç mi suç yok kardeşim ne işi var bu bayanların gece yarısı madde masasında ne işi var babası yaşında abisi yaşında adamların yanında ne işi var gece yarısı sokakta iti var kopuğu var edepleri ile evlerinde otursunlar Bir bayana edep yakışır namus yakışır erkekte nasıl suç varsa bayanda sütten çıkmış ak kaşık değildir
Herkes bayan cinayetler diyor erkekleri suçluyor tamam erkekler suç var bayanlar sütten çıkmış ak kaşık mı?
Cevapla