Niye böyle ben onun arkadaşıyım yani yorumlayın çünkü artık fesat düşünüyorum yorumlar mısınız?

Arkadaşım Psikolojik olarak iyi değildi onu düzelttim yani kendini beğenmiyordu ona destek oldum kendini beğenmeye başladı öz geldi ama bana kötü hissettirdi yolda geçen kime bakmış hesabını yaptı bana bir ara biri konuştu diyince emin misin öyle değildir yanlış anlamışsındır dedi öz güvenimi kırdı İstanbul'a gitmişti rahatladım geldi bugün işte aradı dışarı çıkalım mı dedi başka arkadaşım ile çıktım dedim çok kötü giyinmişim dedi ama dışarı çıkacak moddayım dedi neyse geldi evime jile giymiş altına külotlu çorap yani çok güzel onada dedim yani anlamıyorum kendi güzel olsun önde olsun istiyor beni mi beğenmiyor

Güncellemeler
1 yıl
Sizce niye böyle ona göre güzel değil miyim ya da başka bişey mi
Niye böyle ben onun arkadaşıyım yani yorumlayın çünkü artık fesat düşünüyorum yorumlar mısınız?
Cevapla