Arkadaşım Psikolojik olarak iyi değildi onu düzelttim yani kendini beğenmiyordu ona destek oldum kendini beğenmeye başladı öz geldi ama bana kötü hissettirdi yolda geçen kime bakmış hesabını yaptı bana bir ara biri konuştu diyince emin misin öyle değildir yanlış anlamışsındır dedi öz güvenimi kırdı İstanbul'a gitmişti rahatladım geldi bugün işte aradı dışarı çıkalım mı dedi başka arkadaşım ile çıktım dedim çok kötü giyinmişim dedi ama dışarı çıkacak moddayım dedi neyse geldi evime jile giymiş altına külotlu çorap yani çok güzel onada dedim yani anlamıyorum kendi güzel olsun önde olsun istiyor beni mi beğenmiyor
Güncellemeler
1 yıl
Sizce niye böyle ona göre güzel değil miyim ya da başka bişey mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ay bu varoşa destek verirsen olacağı bu. En kısa yoldan intikam almak istiyosan. Bir tane erkek kankan varsa ( tabi bu varoş tanımayacak ve sosyal medyadan ekliyse sileceksin) birlikte dışarı çıktığınız gün bu kankanı da aynı mekana çağır. Kankan uzun süre sizi kessin. O aptal varoşa baksın. Varoş bu durumu fark edip" aaa şu çocuk beni kesiyo yarım saattir" dedikten Sonra gelip masada seninle tanışmak istediğini söylesin. Varoş mors olsun. Mutlu son
Keşke ama erkek knkam yok böyle kötü biri olduğumu biliyorum ama hak ediyor çok üzülüyorum birde
Önceden böyle değildi destek olunca iyiydi sonra ego oldu
Senin verdiğin güçle seni vurmaya kalkıyosa o gücü elinden al. Bak akraban falan da olabilir. Hatta kuzenin olsa daha iyi olur.
Ağrına gidiyor yani nasıl desem en iyi en güzel o olmak istiyor sanki beni layık görmüyor
O kadar özgüven verirsen olacağı bu.
Yani arkadaşımdı sonuçta orta okuldan birde ve önceden çok iyiydi kim olsa destek olurdu ama asla aklıma gelmedi böyle olacağı peki sence beni beğenmiyor mu niye sadece bana böyle yapıyor
Yooo özgüveni geldi. Bu tip biri sevgilini de kıskanır. Ailenide kıskanır. Senin yerinde olsam bu kıza ders verip s.. kttiri çekerdim
Nasıl ders vereyim erkek knkam yok başka yöntem var mı
arkadaşın belli ki kendine güvenmeye değil kendini etrafıyla yarıştıtmaya başlamış. eğer cidden değer veriyorsan oturup konuşmalısın fakat bence böyle biri hayatında kalmamalı.
Ona imada bulundum daha önce anlamıyor bunu önceden birine daha yaptı o kızla onları barıştırdım ve kız bana beni şimdi anlıyor musun dedi mahçup oldum böyle olduğunu bilmiyordum ve orta okuldan tanıyorum onu çok üzülüyorum
o zaman dediğim gibi, kendini düşünüp bitirmelisin.
Büyük ihtimalle öyle yapacağım ağrıma giden ben ona ne sevdiysem öyle yaptım o niye böyle arkadaş bunu yapmaz
maalesef işte herkes bu kadar vefalı değil, karakterde yoksa olmuyor bir şeyler.
Ayn teşekkür ederim
körün gözü açılınca kıracağı ilk şey bastonudur
Nasıl yani sanırım gözü açılan benim galiba
Öyle değil anlamına bak iyice kim kör kim baston anlarsın
Onun mu gözü açıldı ne anlama geliyor gerçekten anlamadım
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!